På vei til paradis!

I dette øyeblikk sitter jeg mest sannsynlig på flyet på vei til Thailand. Endelig er det FERIE! Vi er fremme klokken tolv i kveld norsk tid, noe som betyr 06.00 Thailandsk tid. -Og dere vet vel hva det betyr igjen? Jeg kan starte ferien med ÈN gang! Hehe, det verste som finnes er jo å komme frem på natten. Man er supergiret på å se og oppleve det nye landet også må man bare gå og legge seg? Hvem klarer det?! Jeg kommer sikkert til å gå rundt som en zoombie første døgnet, men sove kan jeg gjøre når jeg kommer hjem. Jeg har forhåndsskrevet noen innlegg til reisen, men denne gang blir det mest Thailand-oppdateringer. Håper det er i orden! Lover å friste dere med sol, varme og fantastiske opplevelser.


 

 
 

En liten oppsummering av mai måneds siste antrekk..
Legg gjerne igjen en kommentar med ditt favorittantrekk! Da blir jeg glad vet dere.

26 kommentarer

Siste innlegg