Hairtalk – Todays!

Nå er det jammen lenge siden jeg har oppdatert hår-kategorien her på bloggen! Fysj, i dag var det på tide. Jeg surfet litt rundt på youtube til morgenen i dag og fant en herlig frisyre som jeg kommer til å ta i bruk flere ganger de neste to ukene. En perfekt look til varme sommerkvelder hvor man helst bare vil ha alt av varmt hår bort fra skuldrene. Steg for steg videoen legger jeg ved som link nederst i innlegget.

Ellers kan dere se mitt resultat her! Ble det ikke litt søtt? Det ble en litt bustete donut, men jeg syntes ikke det gjorde noe. Den ble liksom bare litt mer hverdagslig. Når det kommer til denne bobben som jeg skulle klippe, så har jeg ikke fått gjort det.. ENDA. Jeg skulle ha gått til risøren før 17 mai, men så ble det aldri tid og vips så var det for sent. Jeg har verken klippet eller farget håret mitt på tre måneder, men det får bare gå. Tar det når jeg kommer hjem! Eller kanskje jeg får det fikset i Thailand?

 

Nå er jeg spent på hva dere synes! Likte dere det?
Videoen finner dere HER

34 kommentarer

Siste innlegg