Favorites for summer season

God morgen! Jeg har fått følelsen av at dette blir en herlig dag. Sola skinner og gradstokken viser 23 grader allerede. Hihi! Da kan jeg endelig hive på shortsen igjen og ta fine antrekksbilder til bloggen.

Først vil jeg dele noen sommerfavoritter med dere! Jeg har bladd meg gjennom Nellys kjolekategori i sikkert en haltime og bare beundret alle de lekre sommerkjolene. Jeg er ordentlig imponert over kjolene Nelly har fått inn den siste tiden! -Men hvorfor har jeg ikke sett dem før? Jeg vil jo ha dem med meg på tur i morgen! Jaja, jeg får klikke hjem et par av dem i dag og heller komme hjem til en hyggelig overraskelse!


 


 
 
 

Til dere som lurer på hvordan dere skal løse disse “åpen rygg” kjolene.. Kjøp en “klisterbh” som bare skal plasseres rett på brystene. De finnes i flere størrelser og selges både i sort og nude. De er helt geniale både til kjoler eller topper som viser deler av ryggen, eller kjoler uten stropper.   

Bhen får dere kjøpt HER (affiliateslenker)
Klikk på bildene for å komme til de enkelte kjolene!

27 kommentarer

Siste innlegg