Antrekk – 280513

God kveld alle sammen! Har dere hatt en fin tirsdag? Selv har jeg hatt en veldig hektisk dag! Jonas og jeg har kjørt hele Kristiansand rundt for å handle inn ingredienser til fremtidige matinnlegg. Ellers har vi også gjort et forsøk på å knipse fine antrekksbilder i drittvær. Alt som ikke er sol er blitt drittvær nå skjønner dere. Jeg vil bare ha sol hele tiden. Herligfred er det så mye å be om?

Jeg har på følelsen at denne kvelden blir helt vill. Antrekk for to uker skal settes sammen og pakkes i kofferten. Innlegg skal forhåndsskrives og alt skal gjøres klart til reisen min. Jeg har ikke engang begynt! Det er galskap, og det kommer til å ende katastofalt. Jeg føler det på meg. Åh, bare jeg ikke pakker med Jonas sitt pass denne gangen også. Noe må jeg vel ha lært fra tidligere erfaringer?

 
Bukse og veske fra Bikbok, skjorte fra Vero Moda, Sko fra DNA med selv-påsatt gullreim

Ønsker dere en kjempefin kveld så lenge!
En romantisk update fra heimen kommer om litt.

31 kommentarer

Siste innlegg