Eksklusiv Glossy box

 

God søndaaag! I dag sitter jeg bare med et stort glis om munnen. Jeg klikket meg nemlig nettopp inn på yr.no som nesten bare melder finvær fremover. 20 – 24 varmegrader og sol dere! Kanskje jeg til og med rekker å skaffe meg litt brunfarge før reisen? 12 dager igjen, så er jeg på vei til pappas drømmehus.

Over til en annen hyggelig overraskelse! Se hvilken vidunderboks som fant veien til postkassen min i går? Jeg følte meg nesten kongelig da jeg åpnet den, og hoppet av glede da jeg leste innholdet på en lapp. Smile lab whitening strips! Jeg hadde egentlig planer om å bleke tennene mine for en tusenlapp hos tannlegen i Thailand, men nå kan jeg jammen gjøre det gratis hjemme i stuen. Glossybox er en lekker skjønnhetsboks som man får tilsendt hjem hver måned. En gang i måneden dukker det opp flere eksklusive skjønnhetsprodukter med en verdi på mange hundre kroner. Du betaler 179 kroner og får bokstavelig talt en boks hverdagsluksus på døren. Produktene er verken i mini-størrelse eller i full størrelse. Man får dem i den perfekte “travel-størrelsen”.

 

Glossy box innhold:
1. Modelco lip duo – En fuktighetsgivende leppestift OG lipgloss. Kan kombineres eller brukes alene. Jeg har valgt å kombinere dem og er sikker på at hele nabolaget kjenner duften av jordbær på leppene mine.
2. Cowshed moisturising hand creme – Fuktighetsgivende håndkrem i duften av grapefrukt og koriander.
3. Matrix Biolage Colorcaretherapie Shampoo & Conditioner – Forfriskende hårprodukter.
4. Smile lab – Advanced teeth whitening strips – Min favoritt. Tannbleking som fjerner alt av bakterier og plakk. Gir bedre munnhygiene og et hvitere smil! Her ser man resultat etter bare en behandling.
5. China Glaze – Neglelakk i et av verdens største merker. Jeg fikk en lakk i en nydelig lime grønnfarge. 

 

Dere må gjerne lese mer om glossy box HER 

              Annonse

23 kommentarer
    1. Åhh, har lenge hatt lyst til å prøve Smile Lab men har aldri gått til innkjøp. Vurderer det sterkt nå, vil jo ha et hvitt smil til sommeren <3

    2. Husk å ikke bli avhenging av tannbleking,da dette vil ha langtidseffekt på tennene. Og ingen får kvite tenner om de ikke har det fra naturens side. Bleking av tennene fjerne kun build opp fra røyking,te kaffe,vin,snusing mm,men ikke selve emaljen. Da må man til tannlegen. Men om man bleker utsiden av emaljen hele tiden kan denne bli slitt.
      Man skal heller ikke benytte sånt om man har hull.
      Vi selger disse hos oss og en bekjent er tannlegen og hun informerte oss
      Kjekt med glossybox;)

    3. ååå tror jeg skal bestille sånn 😀 ,
      En annen ting mener at du la ut et innlegg om hvordna du lagde kylling i carri elns hvor er det blitt av 😀

    4. ~Lin: Ja man må være forsiktig og også huske på å følge bruksanvisningen. Står det at stripsene skal være på i 20 minutt så skal de ikke sitte lengre enn det. Her er det også mange som gjør feil og lar dem sitte gjerne dobbelt så lenge. Det kan selvsagt ødelegge tennene. Jeg har selv bleket mine tenner to ganger i året i tre år og mine har ikke tatt skade av det, men jeg er forsiktig. 🙂

    5. Anette: I denne travel-pakken er det tre omganger. I en vanlig pakke følger det vel med 14-15 omganger noe som er full behandling. Disse som jeg har fått kan brukes rett før fest eller en spesiell anledning og tennene blir med ett hvitere. 🙂 Jeg testet dem ut i dag tidlig og ble kjempeglad over resultatet.

    6. Malene: Åå, jeg klarte å slette to innlegg ved et uhell i går kveld. Jeg hadde merket dem i arkivet og kom ved et uhell nær slettknappen. Nå får jeg de dessverre ikke tilbake igjen :/

    7. Hei. Kan du komme med en oppdatering på hvordan tannblekingen funker for deg? Når du har brukt den selvfølgelig 🙂 har lyst til å prøve selv, men tørr ikke helt!

    8. Tusen takk for tipset! Har selv sendt hjem en boks nå, og gleder meg skikkelig til å teste ut produktene. Jeg klikket meg inn på linken din, så håper du fikk dots 🙂 Du er så inspirerende, Marthe! Blir alltid så glad når jeg klikker innom bloggen din. Stå på! 🙂

    9. Ida: Så hyggelig å høre! Tusen takk for kjempefin kommentar. 🙂 Slike varmer masse. <3 Jeg håper du blir storfornøyd med din aller første pakke 😀

    10. oi, wow!! hadde ikke sagt nei takk til det der hvertfall. gjett hvem som kommer til å bestille? iiih. kupp også så billig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg