Mannfolk og fotball..

Jonas og jeg har akkurat kost oss med pita og fotballkamp vi nå! Jonas har vært i ekstase i hele dag ettersom favorittlaget har vunnet ligaen. Ved så spesielle anledninger må vi til og med kle oss opp i Manchester United drakter! Etter middag var det bare å hive på fotballdrakten og snurre kamp på tven.. Jeg kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre, men det er fasinerende å se samboeren i full E-K-S-T-A-S-E.

Jonas: Marthe, nå tror jeg at jeg begynner å grine!!
Marthe: Hvorfor det? De har jo vunnet?
Jonas: Jeg har seriøst frysninger på hele kroppen!

*Jonas drar ned buksa* …

Jonas: SE! Til og med på rumpa!
Marthe: ….. oh my god. Dette er ikke normalt.

Tro det eller ei.. Jeg fikk litt oppmerksomhet til slutt jeg også!

35 kommentarer
    1. Wow du er så søt!! og det er sååå morsomt når du skriver diverse dialoger du har! ahhaha! er veldig stor fan av deg og din stil Marthe! du er en utrolig flink blogger som blogger regelmessig og har god kvalitet over hver og en av dine innlegg, og DET er godt gjort! Ha en fin kveld videre! <3

    2. Hehehe, er er det omvendt 😉 Hos meg er jeg som hopper rundt omkring når det er fotballkamp imens typen himler med øynene og ikke skjønner hva som er så spennende med fotball!
      Dere er i allefall verdens søteste, har fortsatt en kjempe fin dag videre <3

    3. Så koselige bilder! For et fint antrekk du har på det første bildet, muligens dagens antrekk? 🙂 Hihi, så kjempefint ut hvert fall! Ha en fin kveld 🙂

    4. Christina Albertine: Hehe! 😀 Jeg forstår heller ikke hvordan det er mulig å bli så engasjert i ballsparking, men det er tydelig at Jonas ikke er alene om å være det 😀

    5. Jeg er kjempeglad i bloggen din, og er innom den hver dag 🙂 På lørdag møtte jeg deg på sørlandsenteret, og det tok sikkert en EVIGHET før vi endelig turte å gå bort til deg og si hei..:) Kanskje du la merke til det?;) Men det jeg egentlig ville si var at for en stund siden sa du at du hadde en video på lur til oss, men når kommer den ut?

    6. Emilie: SÅ hyggelig å høre Emilie! 🙂 Jeg la ikke merke til at dere brukte en evighet på å komme bort. Hehe! Jeg går som regel i min egen verden uansett hvor jeg er. 🙂 Men kjempefint at dere turte å si hei til slutt. Da blir jeg glad vet du 🙂 Angående videobloggen så har jeg fått beskjed om å holde den tilbake en stund til. Jeg tror dessverre ikke at jeg får publisert den før i slutten av måneden! <3

    7. haha, så vittig! her er det både meg og typen som hopper rundt, men vi heier jo på forskjellige lag da så kan jo gå både den ene og den andre veien, haha! dere virker jo bare så ufattelig søte da, marthe!!

    8. Hvorfor heier dere egentlig for et lag fra England? Hele verden sier at nordmenn er stolt å være norsk…men de elsker England eller et lag fra England? Men hvorfor? Skjønner ikke dette

    9. Hei Marthe! Haha måtte bare kommentere på dette innlegget synes det var så koselig. Du og Jonas er et så søtt par altså! Synes det virker som dere har det så godt sammen. Og så lurte jeg på en ting, ettersom det har vært så mye DIY innlegg i det siste, du kunne ikke tenkt deg å begynne å sy? Jeg ser at du ofte limer på ting når du fikser på gamle klær og beundrer virkelig kreativiteten din her men bare satt å tenkte på at du sikkert kunne gjort utrolig mye mer hvis du prøvde litt andre teknikker. Uansett beundrer bloggen din masse, fast leser! 🙂

    10. Du får ta med gubben din på kamp i England.. Da blir han glad 😉 Jeg bryr meg heller ikke om fotball, men kampene i England er helt rååå!

    11. æææ, er han united fan akkurat som meg? ååh, du må gratulere han så mye med seieren 😀 fantastisk å være på startkamp i går (selvom dem tapte) og komme hjem til denne nyheten, er jo helt nydelig. skjønne begge to i verdens fineste drakt 😀

    12. Hilda :: Det var nok ingen oppskrift på pitaen vi spiste denne kvelden. Brødene var fra frysedisken og kjøttdeigen fra kjøleskapet. Hehe! MEN jeg har lagt ut oppskrift på hjemmelagde pitabrød tildligere! Denne finner du under mat kategorien 🙂 De var UTROLIG gode!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg