Kaste klær sa du?

Ikke i dette huset! Hihi, se hva jeg har holdt på med den siste timen! Da jeg ryddet i klærene mine tidligere i dag, oppdaget jeg at en av mine Vero Moda topper var blitt ødelagte i vaskemaskinen. Jeg kan jo ikke kaste klær bare fordi de er litt ødelagte, og derfor måtte jeg prøve å finne på noe lurt.

Heldigvis kom jeg på noe i dag også. Jeg klippet rett og slett bare av alle de fine og fargerike steinene og brukte noen av dem til å pynte et gammelt skopar som lå nesten ubrukt og støvete bakerst i skapet. Kanskje jeg kommer til å bruke skoene mer nå som de har fått litt pynt? Vi får se!

 
 

Alle de fine steinene som ble igjen etter dagens lille prosjekt, kommer jeg definitivt til å få bruk for ved en annen anledning. Jeg eksperimenterer jo med sko, vesker og klær hele tiden! Nagler, diamanter, øredobber og stoff får jeg aldri nok av. Absolutt aaalt kan brukes til morsomme DIY prosjekter.

 

Ble de ikke søte? Det som var igjen av den hvite toppen har jeg også tatt vare på.
Hoho! Man vet jo aldri hva man kan få bruk for til neste prosjekt?

18 kommentarer

Siste innlegg