En sprekere måned

Jeg sto opp halv ni i dag tidlig, kastet på treningstøyet fra www.getsporty.no, og løp utendørs i morgensola. Da løpeturen min på 45 minutt var over og jeg sto utenfor leiligheten igjen, bestemte jeg meg for å ta enda en runde. Jeg kom plutselig på at jeg ikke hadde noe bedre å gjøre så tidlig om morgenen. -Også var det jo så nydelig vær! Jeg løp, og løp og løp til mine utrente legger begynte å svikte. Gjett om følelsen jeg satt igjen med etterpå var god? Jeg kan ikke beskrive den engang.

 
Kalenderen fås kjøpt >HER<

SE hva jeg kom hjem til i går da! Jonas hadde kjøpt nydelige roser til meg, og som om ikke det holdt, sto det en hel kasse Vitamin Well på kjøkkenbenken. Forrige uke fikk vi CocaCola på døren, og denne uken er det Vitamin Well. Hihi, LOVE IT! Det kommer mange fordeler med en blogg.

Jeg er klar for en sprekere måned! Er DU?

29 kommentarer

Siste innlegg