Et klisseinnlegg på en klissedag

Det er 28 april 2013, og det betyr at Jonas og jeg har vært sammen i 3 år og 6 måneder i dag! Da må vi ha et lite klisseinnlegg. Kjære samboer og bestevenn.. Tusen millioner takk for at du har gjort de siste førtito månedene av mitt liv fantastiske. Jeg setter uendelig stor pris på deg, og alt du gjør for meg.

SKÅL FOR OSS, og for de førtito neste årene! Herlighet så mye vi har opplevd sammen. Her kommer et bildedryss fra Egyptreisen jeg kjøpte i bursdagsgave til Jonas i år. En uke jeg aldri kommer til å glemme. 

1. Takk for at du ler av mine dårlige vitser.

2. Takk for at du oppmuntrer meg hver eneste dag.

3. Takk for at du holder ut med meg, selv på mitt verste.

4. Takk for at du lar meg ha rett, selv når du vet jeg tar feil.

5. Takk for at du enda plukker klærene mine fra gulvet.

6. Takk for at du kysser meg hundre ganger daglig.

7. Takk for at du er deg. -Og takk for at du elsker meg.

-Jeg er evig takknemlig.

57 kommentarer

Siste innlegg