Ikke kast klær…

… Bare fordi de er ødelagte!

Hva gjør du når du har delt middagen din med klærene dine, og peplumtoppen har fått smaken av kjøttdeigfett? Spør meg! Min hvite favoritt-peplumtopp fikk for et par uker siden like mye taco til middag som magen min gjorde. Jeg hadde litt dårlig tid og bestemte meg for å spise med hele kroppen denne dagen. Dette resulterte selvsagt i fem brune fettfletter.

Etter syv klesvask på ulik temperatur med fire ulike vaskemiddel, var fettflekkene blitt dobbelt så store. Man kaster ikke klær bare fordi de er ødelagte! Derfor bestemte jeg meg for å klippe av hele nedre del og heller lage en slags magetopp. Magetopp kommer dere til å se over alt i sommer. Jeg ser allerede at flere har begynt å ta dem i bruk. Selv har jeg en hvitost av en mage, så den trenden får vente. -MEN det finnes flere ting man kan gjøre med en magetopp, og alt er bedre enn en peplumtopp i søpla. 

 

Kommer til å ha SÅ masse glede av denne toppen i sommer!
Hehe, er dere ikke enige? Ikke kast klær. Gi det til meg!

30 kommentarer

Siste innlegg