Antrekk – 210414

Har alle sammen en fin søndag så langt? Jeg må si at det jammen er godt å være tilbake! Nå er to hektiske uker over, og fremover er det full bloggfokus igjen. Jeg har ikke fått tatt så veldig godt vare på dere de siste dagene, men jeg håper det står bra til med alle sammen. Været i Kristiansand er helt sykt i dag. NYDELIG! Jeg blir så glad, og full av energi med en gang jeg bare får litt finvær. 

I skrivende stund, sitter jeg hos svigerforeldrene. Jonas og jeg skal være med i enda et familieselskap. Denne gang er det storebror Marius som fyller år, og som skal feires med lammestek. *Sikle, sikle*. For anledningen har jeg tatt på meg et skjørt, noen sandaler, og en splitter ny hvit topp fra H&M.

 
Skjørt, briller og veske fra Gina Tricot, Ny topp fra H&M, Sko fra Nelly

 

Håper dere liker det!

44 kommentarer

Siste innlegg