Jenter på tur!

Finn en feil… Jeg forstår ikke hvordan jeg kan være så amøbe. Dette er resultatet av koffertpakking halv fire om natten. Da jeg kom på flyplassen i dag tidlig oppdaget jeg at bankkortet var glemt igjen hjemme, og da jeg kom til Oslo og skulle ta i bruk passet, oppdaget jeg at jeg hadde tatt Jonas sitt pass. Hurra! Heldigvis behøvde jeg ikke pass til Danmark, og heldigvis får jeg låne penger av jentene mens jeg er her. Hehe, jeg har sovet noe mellom 5 og 6 timer de siste to døgnene og nå er jeg så trøtt at jeg ikke engang klarer å lytte til en samtale. Resten av jentegjengen ligger og hviler for øyeblikket, men snart er det klart for goood restaurantmiddag og et lite jentevors.. med mindre jeg har sovnet innen den tid. Hehe!

Vi er nå hele åtte jenter som skal kose oss i København denne helgen. I morgen kommer det enda litt flere og da er det tid for konsert. Vi dro rett på shopping da vi ankom i dag tidlig, og til nå har jeg skaffet meg tre nye kjoler! De to nederste er fra Vero Moda og sitter som et skudd på. Vi fikk de inn på Vero Moda sørlandssenteret denne uken, så løp og kjøp jenter! Jeg klarte ikke velge farge, så det ble begge to. Like greit det vel? Den røde kjolen er fra Zara og kostet jammen ikke mer enn 229 kroner. Denne har jeg ikke fått prøvd på enda, men forhåpentligvis sitter også denne superfint på. Hva synes dere?

 

Håper dere har det bra! Nettet her er skremmende tregt, men jeg gjør mitt beste!
Hvilken kjole bør jeg gå med i kveld?

38 kommentarer
    1. Det går nok bra, veit om ein som brukte kona sitt pass til Kina og tilbake uten at nokon merka det! Haha 😀

    2. er du helt sikker på at man ikke trenger pass når man skal fly til eller fra danmark? en venninne av meg fra danmark skal ordne med pass for å besøke meg i norge.trenger hun ikke skaffe pass?

    3. god tur:)
      Håper du kan skrive et innlegg om hvordan konserten i danmark var i forhold til den i norge, og ikke minst hvordan justin var i danmark, i forhold til her.
      Jeg synes konserten gikk litt på autopilot og var upersonlig, så jeg ble litt skuffet faktisk.
      Gleder meg til å høre hvordan konserten var der:)

    4. hahaha gjort nett det samme!!!!!! Mitt bankkort knakk. Overførte penger til datteren min sitt visa og lånte dette til en tur til UK.
      Var i London en uke og koste meg fælt og brukte bakkortet og alt var vel. Så skulle eg hjem igjen og damen i innsjekk spurte om eg hadde kallenavn? Eh hæ ja,men det har eg aldri blitt spurt om før….? Hun spurte hva mitt fulle navn var og eg svarte,og da sa hun hvorfor står det da et annet fornavn her?
      Eg ble blek og kald og varm og rød og grønn i den rekkefølgen. Og eg sa eh vel eg innbilder meg ikke at eg ser ut som en tenåring.
      Hun lo og sa at min performance was worthy of an Oscar hvis ikke eg var helt ærlig så hun mente dette hadde skjedd ved en ærlig misforståelse og at ansiktet mitt said it all……haha
      Deretter spurte hun har du noe annen legimitisjon med bilde på?
      HAHA i mitt hode så eg at eg satt i enkelt rom med lyspære over hodet og et bord og to stoler og ble forhørt. HVorfor har du stjålet identiteten til et barn? HAHA
      Og eg er urbukelig løgner men kunne bare ikke si til henne at joda,men det er hennes også.
      Så eg svarte nei eg har ikke med meg noe legitimasjon med bilde som beviser at eg er meg.
      Hun sa det er bra du er Norsk,stemplet biletten og boardingkortet med at dokumnetene manglet men alt ok.
      Du kan tror politiet lo godt i Norge da eg kom stotrende og stammende og forklarte at eg hadde tatt feil pass og hadde med meg kort etc etc. Han sa jaja regner med at passet ditt ligger hjemme hos datteren din og at alt er ok.
      Noen ganger har man flaks!!!!!!
      Kose dere;)

    5. Kan du tipse konfirmasjons kjoler? 🙂 skal snart i konfirmasjon, så trenger en litt fin kjole, helst ikke så dyr 🙂

    6. Var på Vero Moda i kvadraturen i går og så den kjolen. Tenkte på deg med EN gang! Vitti 🙂
      Ha en fin helg! 🙂

    7. Kan man møde dig i København? Har nu fulgt din blog i 1,5 år fra Danmark – vil så gerne have et billede! Håber at møde dig derinde <3

    8. Navn: Nei jeg er ikke hundre prosent sikker, men de sjekket ihvertfall ikke pass hos noen da vi skulle inn på flyet og venninnen min Annika sa ihvertfall at pass kun var med fordi dette er eneste gyldige legetimasjon når man skal inn på utesteder her. Ikke vet jeg! 🙂

    9. marthe: jeg fikk vite at man ikke trenger å vise pass, men at man må oppgi passnummer når man bestiller flybiletten, så da trenger man pass

    10. hahah, så flink du er!! det er faktisk sinnsykt typisk meg og, gjør alltid sånne slurvete feil men er så morsomt å tenke på egentlig 🙂 godt at du ikke trengte pass og fikk deg med på reisen allikavell 🙂 dødsfine kjoler, de kommer til å passe deg kjempebra. du som har så fin kropp kommer til å få utrolig fine former i de!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg