Redningsaksjon for babyfisker

God morgen! Seee hvilken luring jeg har fått på besøk i dag! Jeg hentet bamsefar tidlig i dag morges og gikk en laaang og fin tur allerede før frokost. Nå ligger skjønne Dino på saueskinnsteppet mens jeg nyter en deilig frokost bestående av bær og vaniljesaus. Hehe, supersunt..

Dino hadde bursdag i går, så i dag skal han feires! Marthe og Jonas skal skjemme han bort med god mat og mange fine turer. Han er forresten like fasinert av akvariet vårt, som det jeg er. Kanskje må vi ha en bursdagsfeiring for fiskene våre også. Da jeg kom hjem sent i går kveld oppdaget jeg nemlig tre nye babyfisker! Alle “jentefiskene” våre som jeg så fint kaller det har vært høygravide (som jeg også så fint kaller det), og selvfølgelig måtte fødslene foregå mens jordmoren var på ferie..

Marthe: HVA!? Jentefiskene er ikke gravide mer!!
Jonas: ….
Marthe: Jonas, du følger jo ikke med! Har du drept bebisene mine?!
*Stuper nedi akvariet med hele armer og halve overkroppen*
Marthe: *PUH* Jeg klarte å redde tre av dem!!!

 

Ønsker alle sammen en fin dag! Snart er det helg igjen gitt!

13 kommentarer

Siste innlegg