Konserten – Fra Diamond Circle

For.Et.Liv! Fy søren så morro det var på konsert i går. Annika og jeg klarte ikke å komme oss frem før rundt 18.00, men likevel sto vi bare et par meter fra scenegjerdene. Det var bare fantastisk! Jeg fikk sjokk da jeg innså hvor nærme vi skulle få stå. Justin kom på scenen 21.10 og publikum hylte, hulket og skrek så jeg trodde trommehinnene mine skulle sprenge. Herlighet så gøy! Vi storkoste oss med hopping og syngning, og nøt ethvert sekund av den lekre gutten. Jeg turte ikke å ta med meg speilrefleksen likevel, men Annika knipset bilder med sitt digitalkamera og jammen ble ikke bildene så aller verst heller!

Til dere som skal på konsert disse kommende dager.. Det er bare å glede seg! Står dere nære nok så får dere kanskje grabbet til dere en svett singlett, en vest, vannflaska hans, eller et svett håndkle. Hehe. -Og jada.. Bar overkropp får dere i massevis! Gutten vet hva han skal gjøre for å få jentene til å gå fra vettet.

Marthe: Tuller du med meg?! Skal vi virkelig stå så nærme?
Annika:
JA!!!
Marthe:
Vi kommer til å kunne se busemennene hans!

Den heldiggrisen! Jeg har heldigvis en sjanse igjen. Hehehe!

Annika: Oi! Han holder på å miste buksa!
Marthe: Ja!
“Justin drar den opp”
Annika: Årh.. Jeg skulle ønske han gjorde det.
Marthe: Jeg også…

Det var de bildene Annika fikk knipset fra gårskvelden!
Mer om konserten og flere bilder kan dere se på hennes blogg HER.

37 kommentarer

Siste innlegg