Vinn neglelakk og express remover!

Har dere sett denne express removeren før? Dette fenomenet er ganske nytt for meg, og da jeg prøvde akkurat denne boksen fra Maybelline i forrige uke var jeg helt i ekstase. Nå er det slutt på gnikking og gnuring med bomull og neglelakkfjerner. Her trykker man bare fingertuppen ned, holder i noen sekund og vips så er lakken av!

Akkurat så enkelt er det blitt å skulle fjerne og eventuelt bytte farge på neglene i dag. Er dette noe du har lyst til å teste ut, så har jeg en gladnyhet på lur! Jeg har nemlig fått lov til å dele ut en express remover og en neglelakk til tre av dere. Dere som ikke allerede har testet denne form for neglelakkfjerner, er bare nødt til å gjøre det. Dere kommer aldri til å ta i verken bomullsdotter eller gamle neglelakkfjernere igjen. Inn med Maybelline Express remover og bort med alt annet. Det eneste dere behøver å gjøre for å delta i konkurransen er å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet om at du vil vinne. Husk å få med mail så jeg kan kontakte deg!

Så er det bare å teste neste farge! Liker du den ikke så vet du at den kan fjernes på et blunk.

Dere må gjerne ta en titt på facebooksiden til color show HER.
Masse lykke til!

                           Annonse

640 kommentarer

Siste innlegg