Maybelline Rocket Launch mascara

Hei og god kveld! Denne fredagen har jeg lyst til å komme med et tips til dere som er glade i å teste ut ny sminke! Kanskje du er en av dem som foretrekker å bruke de samme gamle produktene år etter år?

Eller er du som meg, som elsker å variere og eksperimentere? Testing av nye produkter synes jeg er kjempemorro, og nettopp derfor har jeg meldt meg inn i Maybelline sitt testpanel. Maybelline Norge skal velge ut 120 personer som de ønsker å ha i testpanelet sitt, og disse 120 skal være med på å teste ulike produkter for Maybelline for så å si sin ærlige mening om produktet. Slik kan de få en veldig fin oversikt over hvilke produkter som er gode og hvilke produkter som ikke faller like godt i smak. Blir du en av de utvalgte så vil du få mascaraen på bildet ovenfor, helt gratis! -OG.. Melder du deg inn i dag så blir du også med i trekningen om å vinne et gavekort hos Maybelline på 750 kroner! Det takker vi ikke nei til?


Her ser dere noe av min sminkesamling! Blant annet alle leppestiftene mine..

Meld dere inn i testpanelet helt gratis HER. 
MASSE LYKKE TIL!

                       Annonse

23 kommentarer
    1. Jeg lurer litt på hva du tenker om dyretesting på sminke? For maybelline(?) tester nemlig produkt eller indgredienser på dyr. Dette er ikke noe negativt ment, er bare nyskjerrig! 😀
      Hor får du inspirasjonen din fra egentlig? Du setter sammen rålekre antrekk hver eneste dag.

    2. Du er ei flott jente, og jeg elsker å lese bloggen din. Men, nå ble jeg skuffet (hvis det er lov å si.) Maybelline tester jo på dyr! Dette håpet jeg du var mer klar over..

    3. melder meg selvfølgelig inn, man har ingenting å tape 🙂 elsker også å eksprimentere med sminke, selvom jeg kun bruker mascara. men er gøy å bytte på det og da, men akkurat nå har jeg funnet meg en dritgod en 😀 men skader ikke å prøve ut fler, for jo flere jo bedre!

    4. Anonym: Det er jeg aldri sagt at jeg er? Jeg har aldri skrevet noe om dyretesting her på bloggen eller hvilket syn jeg har på det. Jeg elsker dyr, men jeg spiser dem til middag.. Jeg har ikke funnet noen gode “ikke-dyrestestede” produkter, så med mindre jeg får noen supre tips til produkter og hvor disse kan kjøpes, så bruker jeg de produktene jeg alltid har brukt. Mesteparten av det er fra Body Shop, men Body shop har dessverre ikke alt jeg trenger. Spesielt ikke til hår.

    5. Hedda: Inspirasjonen min får jeg stort sett fra andre store bloggere og moteblader 🙂 Du kan se svaret mitt til “anonym” over her, for ditt andre spørsmål 🙂 Tar det ikke negativt! Klart du skal få lov til å spørre om det. 🙂

    6. Nikshitha: Jaja, kan ikke være med på alt heller! 🙂 Hehe, du får være med på neste konkurranse. På søndag har martheborge.blogg.no 2 års jubileum så da må jeg finner på noe lurt 😀

    7. Jeg elsker leppestifter, hvor har du kjøpt de ulike leppestiftene? Hadde vært fint om du tipset oss noen sminker. Jeg trenger alltids noen tips til gode produkter 😀

    8. Siri: De aller fleste leppestiftene på bildene her er fra Body Shop, men de to mørke er fra Isadora 🙂 Ellers har jeg en i merket “Nilens Jord”. Det skal også være et veldig sunt og godt produkt! 🙂 Jeg lover å komme med mange flere sminketips fremover! <3

    9. Når man melder seg inn i testpanelet, er man i en slags ”bunden kontrakt” da? går det ant og melde seg ut? får man mange produkter i posten? er det HELT gratis? må man betale noe frakt o.e.l? venligst svar 🙂

    10. africanchic: Jeg har den dessverre ikke med meg til Stavanger, så akkurat nå vet jeg ikke verken hvilket merke den er eller hvilket tall fargen er. Men det skal jeg se å få sjekket opp i når jeg er hjemme igjen! 🙂

    11. Mener ikke å mase, men please svar på den andre komentaren min, fordi jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. haha 🙂 unnskyld maset mitt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg