På vei hjem til meg!


Åh, nå teller jeg dager til Thailand turen min! I dag har jeg klikket hjem ikke bare en, men fire nye bikinier. Det trengtes! Håper bare de passer nå da. Jeg har vært heldig med hver bestilling, bortsett fra den siste da jeg klikket hjem fem bikinier, hvor ingen av dem passet. Denne gang må alle sammen sitte perfekt, for sommeren nærmer seg og bikinisamlingen min er ikke noe særlig å skryte av.

Har dere forresten fått med dere at Nelly har fått inn naglebher? Kanskje det bare er jeg som henger etter. Ikke kostet de en formue heller! Bhene kommer i størrelsene 70A til 80C om noen av dere vil klikke hjem en toll og momsfri bh! Bare et tips til dere som ikke har ork til å lage deres egne naglebher! Hehe.



1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER (affiliateslenker)

Noen som allerede har klikket hjem både bikinier og naglebher for sommeren?

19 kommentarer
    1. har dødsmasse bikinier hjemme, men skal definitivt kjøpe meg mange nye også. viktig å oppgradere litt 🙂 sånn naglebh SKAL jeg kjøpe til sommeren, det er bare dødsrått og det passer til omtrent alt. synes den nummer 6 var skikkelig fin, så vurderer å kjøpe den med en gang 😀

    2. Åh, mange herligheter her altså! 😀 Blir litt nettshopping på meg også! Forhåpentligvis allerede i morgen, for da er jeg endelig 18! hurra 😀 Likte de nederste naglebhene utrolig godt! Og de øverste bikiniene var kjempefine 😀

    3. Synes personlig at bikini nr 1 var mindre pen. Fargene og mønsteret var jo ikke heeelg min smak, men det er jo smak og behag;)
      Pass på at bikini nr 2 ikke blir for liten over puppene, altså i form for smal, menmen man vet jo aldri;)

    4. Hei Marthe! Har du vært hos frisøren for å flytte kreatinfestene lenger opp? Håret vokser jo etter hvert. Jeg har prøvd tapehår, og mistet utrolig mye hår når det skulle tas av.. Vurderer kreatin, men er så redd for å få samme resultat. Setter utrolig pris på svar! Har du ikke gjort det enda, kanskje du kunne skrive et innlegg om det senere? Ha en flott uke 🙂

    5. Hanne: Heisann Hanne! Nei jeg har ikke det. Håret mitt har vokst, men ikke all verdens så foreløpig går det veldig greit 🙂 Jeg tror jeg kan gå med festene slik i en måned til, men to måneder til tror jeg blir for mye. Da vil nok festene synes. <3 Jeg kan skrive et innlegg når jeg har tatt ut mine kreatin fester med litt informasjon om hvordan håret ser ut etterpå! 🙂 Så slipper du å gå i samme fellen igjen, hvis jeg også mister en del hår av det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg