Antrekk – 020413

I dag er jeg visst helt tom for idèer. Jeg satte på internett fra ti til tolv i dag morges og lette etter inspirasjon, men fant ingen verdens ting. Det er leiligheten sin feil! Den er superduper rotete om dagen, og med en gang vi har ryddet så ser den helt bombandert ut igjen. Jeg tror vi har behov for større plass!

Jonas og jeg både vasket og ryddet i dag tidlig, men da ikke det heller hjalp på inspirasjonen så byttet vi hus. Det pleier alltid å hjelpe. Nå sitter vi hos svigers og jeg kjenner allerede at idèene er på vei! Solen skinner nok en dag og alt jeg har lyst til å gjøre akkurat nå er å legge meg ut på verandaen og slikke sol.

 
Skjørt fra Topshop, DIY genser fra Vila, Sko fra Nelly, Belte og vest fra Gina Tricot

Likte dere antrekket?
Oppskriften på genseren finner dere HER

55 kommentarer
    1. Miss Kjersti Nicole Larsen: Tusen takk! Skulle gjerne hatt skjørtet i flere farger selv. Fant det på Topshop i Danmark og angrer såå på at jeg ikke kjøpte det i alle farger! <3

    2. For et kreativt antrekk! Veldig fint! Tenkte bare at jeg skulle si takk til deg, jeg! Tusen takk for at du gidder å sitte foran pc’en hver eneste dag bare for å skrive om livet ditt til oss, og finne på kreative morsomme ting som vi kan lese bare for å gjøre oss glade! 😀 Syns det er helt fantastisk at du gidder, men er veldig glad for at du gjør det da! Håper dette gir deg motivasjon til å fortsette lenge, for det er jo slettes ingen selvfølge at du skal gidde å sitte å skrive om livet ditt og legge det ut på nettet til fremmede folk i all framtid haha. Så, tusen takk for at du blogger Marthe og jeg elsker å lese din kreative fantastiske blogg! Ha en super dag videre, håper du koser deg skikkelig! 😀

    3. Sinnsykt fint antrekk! Det er du som gir meg inspirasjon, og jeg synes du har sinnsykt mange kule ideer<3 elsker å lese bloggen din, og skal fortsette med det så lenge du blogger:D( som jeg håper på at blir llenge!!!) jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne møtt deg en gang, da hadde jeg sikkert besvimt! Du er forbildet mitt både innen mote og personlig het!<3 du virker som en fantastisk jente med stooort hjerte!<3 du bryr deg om alle, og er den eneste bloggeren jeg vet om som svarer på kommentarene!:)

    4. kunne du ha laget innlegg om
      – hva en kan finne på med kjæresten ?
      – hvordan lage de ulike fletter
      – treningtips hjemme
      dere er den søteste paret 🙂

    5. Elsker stilen din! Du har bare så ufattelig syyykt fine ideer og kombinasjoner! Du er forbilde mitt på alle måter kroppen, stilen og ikke minst personeligheten! Du virker som verdens snilleste og beste person, med et stooort hjerte som bryr seg om alle! Du er den eneste bloggeren som svarer på allle kommentarene sine! Kunne virkelig ønske jeg kunne møtt deg en dag, da hadde jegvsikkert besvimt! Du er yndlingsbloggeren min, og jeg kommer til å gråte når du slutter å blogge! Som sagt du er verdens beste menneske, med verdens beste blogg!<3

    6. Hei! Jeg skal snart feire 18-års bursdagen min, og har lett etter en passende kjole lenge. Jeg elsker din stil, så hadde du før mai giddet å legge ut et innlegg med fine festkjoler? Hadde vært utrolig snilt! Elsker stilen din, og du er utrolig vakker forresten!

    7. Det var sykt fint! Elsker skjørtet <3 men jeg bare lurer på om du har noe under og hvis det hva har du? 🙂

    8. Brita: Nei, vi skal nok ikke flytte, men jeg tror vi kunne hatt behov for minst dobbel størrelse på leiligheten. Hehe! Aaalt for mye ting og tang på litt for liten plass <3 Vi får se hva som skjer til høsten! Hvor vi skal studere. Det blir nok ikke Oslo, men kanskje Bergen eller Stavanger? 🙂

    9. Isa: Åh, FOR en herlig tilbakemelding! Tusen tusen takk for gode ord Isa. <3 Dette gav definitivt motivasjon, og det trengte jeg akkurat i dag. 🙂 Setter uendelig stor pris på lesere som deg. Å blogge er bare en fryd når man får kommentarer som denne, selv på en dårlig bloggdag! Tuuusen takk <3 Du må ha en strålende kveld selv 😀

    10. Inga: Tusen takk Inga! 😀 Dette var veldig hyggelig å høre. Jeg blogger gjerne til jeg dør jeg så lenge jeg får tilbakemeldinger som disse! Blir så glad for å høre at jeg inspirerer andre på flere områder. 🙂 Tusen takk for en flott kommentar! Må du ha en super kveld videre 🙂

    11. Anonym: Tusen takk! Jeg vet ikke om det er vår eller bare varme påskedager, men temperaturen er ihvertfall fantastisk om dagen. Endelig har vi fått litt “sole oss” temperatur her i Sør. 😀

    12. Sanne: Hehe, jeg er nok ikke det men tusen takk! <3 Inspirasjonen får jeg vanligvis fra andre bloggere, videoer på youtube og inspirasjonsbilder, men i dag var det helt tomt i hodet mitt! Av og til blir det sånn <3 Heldigvis har jeg som regel alltid noe på lur! 🙂

    13. Silje: Tusen takk for det Silje! Jeg har ikke noe under i dag, men vanligvis om vinteren så går jeg med strømper under. Bare hudfargede strømper eller sorte tynne, om det passer til antrekket. 🙂

    14. Du er så fiiiin <3 sikkelig inspo av å lese bloggen din, virkelig 🙂 Men har du hard eller mykt deksel på din samsung galaxy s3? =)

    15. Jenny: Tusen takk Jenny 🙂 Jeg hadde hardt, men så mistet jeg mobilen i bakken så dekselet falt av og skjermen knuste. Så nå har jeg tantes telefon på lån. Hehe, var ikke lenge jeg fikk ha samsungen gitt! <3

    16. åh, det må være noe av det fineste jeg har sett. du kler virkelig den rødfargen utrolig godt, og det er ingen som den passer bedre på enn deg 🙂 jeg synes alt var helt perfekt her, alt var satt bra sammen og det hele så bare totalt gjennomført ut. du kan virkelig kle deg så det ser perfekt ut, du 🙂 elsker den toppen med de hullene bak, det beste er jo at du har lagd den selv. skal gjøre det samme, for det er ikke annet enn dødskult 😀

    17. Åh, SÅ flott antrekk! 😀 Får skikkelig sommerfølelse av de siste antrekkene dine 😀 Her fikk du jo brukt den fine toppen du har fiksa på! 😀 Skjørtet var helt nydelig på deg, og du kler jo rødt så utrolig godt! Når jeg tenker meg om kler du ALT. Du er bare såå flott, får ikke sagt ord på det, jeg!
      Vi har også fått ryddet og vasket i leiligehetn, og det er herlig 😀 Men jeg er en typisk person som alltid rydder.. Er det skikkelig rotete blir jeg bare stressa! Best å rydde underveis, da 😀

    18. helene: Tusen takk Helene! Du og dine alt for fine kommentarer. <3 Blir alltid så glad for å se navnet ditt under innleggene mine. Synes også du skal prøve deg på denne genseren for det var SÅ enkelt å få den søt! Jeg slurvet som bare det da jeg lagde den i en fei, men likevel ble den kjempesøt! 😀 Tror jammen jeg skal gjøre noe lignende med noen flere gamle og kjipe gensere jeg 🙂

    19. Frida Bringslimark: Tusen takk Frida! JA endelig fikk jeg tatt den i bruk 😀 Haha! Å det er godt å høre at noen er mer glad i å rydde enn meg. Jeg kan godt vaske men jeg er så lei av å rydde og plukke klær fra gulvet at det ikke kan beskrives engang. Huff, enten må vi få større leilighet, ellers må jeg ha mindre klær. Hehe, og jeg som nettopp solgte unna nesten hele garderoben! Hvor kommer alt fra? 😮

    20. Så utrolig fint antrekk 🙂 men hvordan bh bruker du under? jeg kan ikke se den? og det ser ut som om du har noe under, hva brukte du? elsker bloggen din marthe, stå på <3

    21. Marit L: Tusen takk Marit! Kjempehyggelig å høre. <3 Nei, det tror jeg dessverre ikke da det er veldig lenge siden jeg kjøpte den, men jeg er sikker på at de enten har eller vil få inn noe lignende nå i vår/sommer 🙂

    22. Sanne: Tusen takk! Jeg brukte ingenting under her, men hvis jeg ikke hadde hatt vesten over igjen så ville jeg brukt teip! Nelly selger noen helt geniale teip som holder brystene oppe uten den fæle bakdelen. Ellers selger Nelly også noen små søte hjerteklister som du bare setter på brystvorten for å skjule den. -Men da må du tørre å gå uten bh. Det er det jo ikke alle som vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg