Romantisk søndag

Meg: Skal jeg ta på røde lepper? For din skyld?
Jonas: For min skyld? Jeg får ikke engang kyss med den røde malinga!

Haha, nå kan ikke gutten klage! Vi hadde den beste søndagskvelden på lenge. Jonas serverte meg spagetti på romantisk vis, og hadde gått til innkjøp av deilig is til dessert. Deretter ble det både film og fotmassasje på meg. Jeg er jammen ei heldig ei..

I dag er det første april dere! Noen om har rukket å bli lurt enda? Jeg sto opp før Jonas i dag og kom løpende inn på rommet mens jeg skrek, “Alle fiskene våre er døde”! Jonas tror vanligvis på alt jeg sier, og i dag var heller ingen unntak. Han spratt rett opp fra sengen og løp ut i stua hvor han ble møtt av 20 levende fisk. Jeg fikk killerblikket, og lo meg ihjel. <3 Nå må jeg pønske ut en plan for neste spøk!

God morgen fra oss i Bordalen!
Pass på å få lurt noen i dag da dere.

31 kommentarer

Siste innlegg