Mine favorittbukser!

Hei og hopp! Slik jeg har forstått det så er dere veldig glade i innlegg hvor jeg viser frem mine favoritt plagg eller favoritt sko. Her kommer et lite innlegg med mine favorittbukser! Jeg har ikke all verdens med bukser igjen etter klessalget den 16 februar, men noen av favorittene måtte jeg selvsagt beholde. Gode og behagelige bukser er jo så vanskelige å få tak i! Har dere noen gode jeans tips til meg?







1 fra Bershka, 2 fra New Yorker, 3 fra Bikbok, 4 fra New Yorker, 5 fra New Yorker, 6 fra Nelly

Skinnbuksene fra New Yorker kjøpte jeg i Praha.
Jeg har bodd i dem siden og de er fremdeles like hele. Love it!

72 kommentarer
    1. Vil absolutt anbefale deg å prøve Superflex jeansene fra Bik Bok! Jobber på Bik Bok selv, så har flere par som jeg er utrolig fornøyd med! Mange forskjellige vasker og farger. Verdens mest comfy bukser er de også. De har skikkelig god stretch og er veldig elastisk. Kjennes ikke ut som om du har på bukse engang jo! Hehe. Uansett hvor mye du bøyer og tøyer på når du har de på deg, holder de seg i formen og vider seg ikke ut.
      Du er utrolig nydelig Marthe og jeg digger stilen din!
      God tur til Oslo! Kos dere masse!
      STOR klem! <3

    2. Guro K: Okei! Da blir jeg nødt til å prøve et par eller to av superflex buksene på Bikbok i morgen. Da blir det shopping vet du 😀 Tusen takk for tips Guro. -Og gode ord! <3 Stor klem til deg også!

    3. Michelle B.Thorkildsen: Ja, Nelly har mange lekre og behagelige bukser. Den nederste buksen er så behagelig at jeg føler jeg går naken. Helt herlig! 😀

    4. Du burde prøve super flex buksene fra Bik Bok, de er helt fantastiske! Bruker alltid å hive på meg joggebuksa med en gang jeg kommer hjem men når jeg har på den buksa er det akkurat som å ha på seg en thights så da trenger jeg ikke det 😀 Flotte bukser, spessielt hvis man har en lang dag, eller skal ut å reise og vil kle seg komfortabelt men ikke som en slask 😉 Ha en flott dag Marthe, er veldig glad i bloggen din! 😀

    5. Du kan köpa Dr.denim byxor på Carlings eller Salt (om ni har dem butikerna i Norge, men det tror jag) 🙂 dem kostar 399kr i Sverige iallafall!

    6. Anbefaler deg å kjøpe Dr.Denim buksene, enten fra nelly eller fra carlings! De er fantastiske og passer ALLE. Du finner de i mange forksjellige farger og dongeri fargene (haha). Lover deg du kommer til å elske de 😀

    7. Dr.Denim får du kjøpt hos Carlings også. De mest behagelige buksene jeg har prøvd, utrolig fornøyd med de to jeg har, å de koster ikke mer enn 399,-

    8. Marthe daaa, Michelle B. THorkildsen mente at man får kjøpt Dr.Denim på Nelly!
      Du spurte hvor man får tak i gode bukse, Michelle skrev “prøv dr.denim!”, du spør hvor, og hun kommenterer Nelly. Så du får kjøpt Dr.Denim på nelly, i tillegg til junkyard!! hørt mye bra om de:D

    9. kos med masse i Oslo!
      Hvis du har tid bør du ta en tur innom frognerparken 🙂 utrolig fin park, med cafe der du kan ta lunsjen din 🙂
      bor i Oslo, får se om jeg treffer deg i løpet av helgen, det hadde vært en drøm det!
      mange klemmer fra meg 🙂

    10. nikshitha: Tusen tusen takk for tips! Vi har fryktelig lite peiling på hva Oslo har å tilby utenom shoppingmulighetene i Karl Johans gate 🙂 Hehe, ja kanskje vi sees. Aldri si aldri! 🙂 Stor klem <3

    11. gina sine bukser er sinnsykt gode, da. de med glidelås i bunnen 🙂 pluss at de har fått inn noen sinnsykt fete bukser på carlings nå, sånn stripete zebra, helt råe!! skal se på dem selv i morra 🙂 elsker sånne stripete bukser, det er så fiiiint. også de buksene med sånn masse sølv på som du la ut på bilde nr.3 er så fantastisk fine. dumt at de ikke har de inne lenger, eller hvertfall ikke som jeg har sett 🙁

    12. Alle favorittbuksene mine (har tre stk) heter “Kristen” og er fra Gina Tricot. De koster som regel 399-499 kr pr bukse og har i forskjellige farger og typer. Jeg elsker mine tre, de sitter pent på og samtidig er de veldig behagelig å ha på! Ikke minst er de kule å se på. Du burde prøve! (Man ser det står “Kristen” på prislappen eller på selve buksa)

    13. Du er såååå nydelig, Marthe! Elsker at du tar deg tid til og svare på kommentarene våres <3 Jeg er også veldig enig med fler her. Dr.Denim buksene må absolutt prøves ut, maken til komfortable bukser har jeg aldri vært borti!
      Ha en strålende dag, fine vakre deg!

    14. Med tanke på hvor mange som leser bloggen din og at du kan nå ut til veldig mange, har jeg ett spørsmål til deg 🙂 kan du skrive ett innlegg eller nevne noe om den nye kampanjen til h&m hvor de samler inn gamle klær for å resirkulere og gjenvinne de? man 10% rabatt for hver pose man leverer inn og man sparer opptil 3,6 kg CO2 ved å levere inn en gammel t-skjorte! Hvis du vil skrive litt om dette står det om det på hjemmesiden deres, hadde vert fint om du kunne tatt opp dette viktige temaet ettersom du er et forbilde for ganske mange unge jenter 🙂 takk

    15. Så fine bukser! Har begynt å få helt dilla på sånne typer bukser som du har nederst, . . Jeg har et par fra BikBok som jeg anbefaler deg å se etter, de har de i grå, rød og i grønne! Samtidig så synes jeg buksene på Zara er helt himmelske, de er så gode, elastiske, samtidig liker jeg de veldig godt fordi de former seg fint rundt beina og rumpa, jeg synes faktisk at rumpa mi blir hakke finere med de på! hihi! 🙂

    16. Topshop sine bukser er de aller aller beste jeg noensinne har prøvd! Litt vanskelig å få tak i i Norge da, men dersom man er på reise anbefaler jeg å kjøpe disse 🙂 Bikbok sine Super Flex bukser skal visst være ganske like Topshop sine, så kanskje de er et godt alternativ.

    17. Dr. Denim anbefaler jeg virkelig,koster 399 for en bukse på carlings og urban! akkkurat som og gå i thigst, elsker dem virkelig!

    18. Herlige bukser! Dr. denim buksene er helt fantastiske! Har kun et par selv, men de er mine favoritter. De du har er råfine! Stripebukser må jeg bare skaffe meg, for de ser helt smashings ut! Åh, buksehimmel! Hadde ikke takket nei til disse for å si det sånn 😀

    19. Jeg anbefaler dr.denim buksene, helt klart mine favoritt bukser! Det er som å gå med tights og de sitter veldig fint på. Mine er fra carlings og Nelly og de selges til en god pris( ca 400 om jeg husker rett) et lite minus er at de mister fargen litt etter hvert, men utenom det er jeg super fornøyd:)

    20. Vil absolutt anbefale deg buksene Abbey fra Cubus. De er veldig mye stretch i som ikke går ut etter hvert som de vaskes. Koster 299 kr tror jeg, men en gang kjøpte jeg ei for 199! 🙂 De er veldig tighte også, og superbehagelige 😀

    21. Haha, ja shopping er det mye av her i Oslo 🙂
      Kan virkelig ikke tro at du er i samme by, noen kilometer unna huset mitt akkurat nå 🙂
      Men kaldt er det her i Oslo 🙁 Men det er en trøst at det er kaldere i Kristiansand.

    22. Jeg anbefaler virkelig superflex buksene på bik bok :)) Det er skuffende at det er så mange mindre pene farger på de, men den i svart måtte jeg ha, og er den beste boksa jeg har 😀

    23. Dr denim anbefales! Supergode, deilige og stretchy! Koster 399 på carlings, urban har også begynt å selge de :))

    24. Kjempe fine bukser! Jeg anbefaller noen “skinn” bukser fra zara som er kjempegode og kjempe behagelige! Du vil ikke angre om du kjøper de!:)<3

    25. heisan har spurt deg i mail om den buksen på bildet nr 3 finnes enda på Bik Bok. Har sett etter den ,men ingen vet hva eg mener når eg snakker om denne buksen.
      Har du eller andre noen tips om hvor disse finnes? De er superflotte!!!!!!
      Kose deg i Oslo med venninnen sin ;)))))

    26. ~Lin: Nei det tror jeg dessverre ikke! Det er en stund siden jeg så den der og jeg kjøpte den selv på 50% for lenge siden. Jeg vet at Lindex og Cubus også har hatt noe lignende, men det er også en god stund siden nå :/

    27. Så fine! Ser du har litt av det samme “problemet” som meg, at de er litt for lange! På Gina Tricot har de noen nydelige jeans som har stort utvalg i lengder også, tror den heter Kristen! De har såå god passform, men de vider seg litt ut, så hvis du skal kjøpe en bør du ta den minste du får på… :)) Også har de den i flere farger!

    28. Dr Denim fra Carlings er helt klart de beste buksene som finnes – de sitter som støpt på kroppen og det føles ut som man har på seg tights! 🙂 Ahhh, de er så gode

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg