Dagens små skatter

 

Sjekk den gladmonsen der da! Hadde noen bare kunnet garantere at jeg fikk en slik så skulle jeg mer enn gjerne født i går. For et herlig lite vesen. Lille Linnea var også med på shopping i dag! Innkjøpene får dere en smakebit på under her. Jeg har fått med masse fint fra Stavanger, men jeg har for en gangs skyld handlet med måte! Ethvert plagg er blitt nøye vurdert og jeg er blitt mye flinkere til å legge klær fra meg i stede for å bare kaste alt over disken. Gir meg selv en stor klapp på skuldra for det jeg! 

 
Smykke fra H&M 179 kroner

 
Veske fra H&M 199kr , RÅ stripebukser fra New Yorker 299kr


Kjole H&M, Maxiskjørt Vero Moda, Skinnvest New Yorker, skjørt Bikbok, Genser Gina Tricot


Belter 199kr fra Bikbok


Briller 59 kroner fra Gina Tricot 

Wuhuu! Nå handles det til sol og sommer! 
Noe som falt i smak hos dere?  

42 kommentarer

Siste innlegg