Antrekk – 050313

 

Åh, jeg har hatt nok en super dag her i Stavanger! Barndomsvenninnen min Iselin, og jeg dro inn til byen for å starte dagen med enda en liten shoppingrunde. Jeg har fått med så vanvittig mye fint hjem! Skal vise dere i et eget innlegg litt senere i dag. Gårsdagens kjøp har jeg tatt på meg i dag! 

Det har ikke vært så morro å ta antrekksbilder den siste uken. Bildene har blitt av så fryktelig dårlig kvalitet og jeg har ikke skjønt hvorfor. Ikke før i dag, etter at bildene var tatt! Jeg har nemlig hatt feil kamerainnstillinger så den “skurrete” bakgrunnen og de klare, fine bildene har forsvunnet helt! MEN nå skal det være fikset og fremover bør det bare være fine bilder å finne her på bloggen!
 

 
Ny bukse 399kr, ny topp 49kr, ny jakke 349 kroner  og nytt belte 199kroner, alt fra Bikbok!

 

Bikbok hadde 30% på alt grønt! Selvfølgelig fant jeg ingenting grønt selv..
Så lenge plagget har en grønn flekk så er det på 30%. Greit å vite eller hva?

51 kommentarer

Siste innlegg