Antrekk – 280213

God morgen! Det ble bare med det ene innlegget i går dessverre. Jeg var på jobb til sene kvelden! Herlighet for en dag jeg hadde på jobb i går. En lesergjeng på fem kom innom jobb med gave til meg! Først fikk jeg gave og kort og deretter kom de inn enda en gang med et påskeegg med godteri i! Er jeg heldig eller er jeg heldig? Med så generøse lesere, kunne jeg ikke annet enn å bruke pausen min på å spise is med dem. SO I DID! Antrekksbildene under er fra torsdagen. Jeg syntes egentlig ikke de var gode nok for å publiseres, men i dag får jeg ikke noe valg. Jeg har en hektisk, men fin lørdag forann meg!

 
Skjørtet er egentlig en kjole fra Zara, Genser og veske fra Bikbok, Sko fra Nell, Jakke fra Nastygal 

Ønsker dere en flott lørdag så lenge!
Skal nok få knipset noen mye bedre bilder til bloggen senere..

42 kommentarer
    1. Stativet/ hyllene du hadde alle skoene dine på i det ene innlegget, hvor har du kjøpt det? 🙂 leter som en gal! Hehe

    2. Du burde vært på 1. plass på topplisten uten tvil! Jeg forstår ikke hvorfor du ligger på 10. plass når du fortjener første plassen på topplisten <3 Marthe, du er utrolig flink med bloggen din. Jeg synes dette er den beste bloggen av alle mulige blogger <3 Stå på videre så vil du komme deg enda lenger opp, ikke det at det kanskje betyr all verdens for deg, men jeg vil at DU skal være på 1. plass for det fortjener du! 🙂 Mvh en jente som er fastleser på denne herlige bloggen din <3

    3. Hei Marthe! Jeg er en jente som går 2 året på vgs, etter sommeren skal jeg og en venninne ta påbygg og som motivasjon vil vi bruke at vi skal dra til syden i løpet av en ferien, vinter eller påskeferien! Kunne du skrevet et innlegg om hvordan du finner dine turer? Du har jo bla dratt med Annika 🙂 Vi har begge jobb men ønsker å komme best mulig ut av dette (pengemessig) og lurte på om du kunne skrevet et innlegg om dette? Beste reisemål (borte en uke) billigst, når er det lurt å bestille og ikke minst kan man dra noen steder med allinclusive uten at det koster deg skjort? Hadde blitt veldig glad for svar, helst i et innlegg! 🙂

    4. så koselig gjort!! tenker du ble kjempeglad, er dødsgøy med slike overaskelser 🙂 og kan tenke meg de ble enda gladere når de fikk lov å spise is med deg, virker dødsgøy!! haha 🙂 men du fortjener den oppmerksomheten du får av oss lesere siden du er så god og snill hele tiden<3

    5. Du er en utrolig god person, Marthe!♥
      Du skriver såå utrolig koselig og hyggelig til leserene dine!
      Du virker som en super-jente!
      Superfine bilder som alltid og koselig innlegg<3

    6. Katrine: Tusen takk Katrine og i like måte! 🙂 Klem!
      anonym: Hva mener du med linkerunde? 🙂
      Lisa: Åå <3 Takk Lisa. Veldig hyggelig å høre! <3
      helene: Tusen takk Helene. <3 Du er ihvertfall god! : D
      anonym: Hei hei! Jeg bestiller alltid turene mine gjennom finn.no. 🙂 Det du gjør da er å klikke deg inn på reiser på Finn, deretter pakkereiser og så velger du deg et land. Det billigste du finner er reiser til Spania, Tyrkia, Hellas og Egypt. Må du reise i sommer så må du for all del ikke dra til Egypt. Det er ren tortur med 50 varmegrader og null vind. Hehe. Men Hellas, Spania og Tyrkia er jo fine, rimelige plasser. Selv har jeg reist til Hellas, Rhodos tre somre på rad nå! 🙂 Så var jeg også i Spania med Annika i fjor i starten av ferien. Reiser du helt i begynnelsen av sommerferien så får du det billigst mulig, men reiser du i juli så koster det uansett hvor du drar. Da må du nok ut med nærmere 6000 kroner for et helt ok hotell+fly. Skal du ha allincluxive så må du nok ut med enda mer. Jeg har aldri reist med allinclusive selv så der har jeg dessverre ikke så mye peiling. Men sett av en kveld med venninnen din og titt litt på reisene finn.no har å tilby. De har så vanvittig mye bra og billig! kan dere reise en uke før skolen slutter så blir det med en gang flere tusen kroner billigere, men det er ikke sikkert det er mulig med tanke på eksamner og greier. 🙂 LYKKE TIL!
      Sarah: Åå <3 Nå ble jeg glad. Tusen tusen takk Sarah, for så mange gode ord. Slike tilbakemeldinger gleder masse! God du er. 😀 Stor klem!
      Linda: Den har jeg ikke sett 🙂
      Isabel Jensen: Åneei, flaaaut! Hehehe. Kleineste videoen noen sinne. <3
      Marita: Det er kjøpt på Europris Marita! 🙂 Det er to stativ som er bygget og satt oppå hverandre. Men de er noen år gamle så jeg er ikke sikker på om de selges fremdeles. De burde ihvertfall ta disse hyllene inn igjen! Jeg har skjønt at dette er noe veldig mange vil ha tak i! <3
      Tusen takk for alle gode ord dere! Det ble noen fryktelig dårlige bilder i dag, men vi tar det igjen vet dere. 😀 Håper dere har hatt en fin lørdag så langt! <3

    7. Du er så fin jente, Marthe!!
      Du burde virkelig ha jobbet som en personlig shopping-guide! Det hadde du passet godt til med den fantastiske klesstilen som du har. 😀

    8. Du er bare helt nydelig, Marthe! Elsker hvordan du bruker kjolen som skjørt og skjorte under genseren! Perfekt med skinnjakka over 😀 Kul veske i fresh farge! Syns bildene var kjempebra som vanlig, jeg. Det at du legger så mye i bloggingen og bryr deg så mye om hvordan bildene blir, og i det hele tatt ikke eier et eneste speilbilde på hele bloggen din mens jeg har fulgt med, er utrolig flott! Du er det man kaller en ordentlig kvalitetsblogger. Du leverer så utrolig godt. Hadde det vært opp til meg hadde du plinga førsteplassen på topplista klinkende klart! Du er SÅ flink, og ikke minst et stort, sunt og bra forbilde for både store og “små”. Og ikke minst er Jonas kjempeflink til å ta bilder!

    9. Frida Bringslimark: Tusen tusen takk for en superflott kommentar Frida! Du skulle hatt en pris du, så god som du er. <3 Herlighet. Setter stor stor pris på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg