Fri frakt hos Nelly!







1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER ,6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER, 10 HER, 11 HER, 12 HER 

Nelly kjører fri frakt på alle varer frem til 28 februar og i den anledning vil jeg dele noen av kjolefavorittene mine med dere! Håper dere finner noe som faller i smak. Snart er også tid for å finne den perfekte konfirmasjonskjolen! Er det noen av dere 2013 konfirmanter som allerede har antrekket i boks? Kanskje enda litt tidlig? Behøver dere litt Marthehjelp så kommer jeg gjerne med tips! 

39 kommentarer
    1. JAAAAAAA, mer enn gjerne!! har null ide om hva jeg skal ha på meg, og det begynner vel kanskje å haste litt snart? 🙂

    2. Hei Marthe! 🙂 Jeg må først å fremst si at jeg liker bloggen din veeldig godt, å du er en stooor inspirasjon og et forbilde for meg.
      Men jeg lurte på en ting, i sommer skal jeg i bryllup til søsteren til min kjæreste. Skal først ha på meg bunad, men lurte kanskje på hva du ville hatt på deg etter bunaden?

    3. Antrekket er i boks ! Kjøpte kjolen ifjor jul da jeg var i USA <3 Kjøpte den på en sånn ordentlig "brudepikebutikk", å den er så fin !

    4. Jeg skal konfirmeres i år og skal ha bunad, er litt greit å sleppe å tenke på kjoler og sånn! 😀 Men jeg har et problem, siden jeg aner ikke hvordan jeg skal ha håret, rett, krøllete, noe hale eller? Det er det eneste problemet jeg har!
      Elsker bloggen din forresten! <3

    5. Jeg skal ha konfirmasjon, men da går jeg i bunad. Problemet er at dagen før skal jeg i min fetters konfirmasjon også vet jeg ikke om jeg burde gå for kort eller lang kjole.

    6. Nydelige! Linken til nr. 1 fungerer ikke, er det bare på min pc? 🙂 Kanskje du kan lage et innlegg om konfirmasjons klestips, nå som det nærmer seg konfirmasjonstiden? 🙂

    7. Kom gjerne med konfirmasjons-kjole tips, selv om jeg skal ha bunad! Men tror jeg vil skifte etter middag. Så da hadde det vært supert med kjole-tips! 🙂

    8. Jeg skal konfirmere megi år, men jeg skal bruke bunad. Det jeg trenger tips til er hva jeg kan bruke i konfirmasjonen til venninnene mine, fint om du har noen tips! 🙂

    9. Kom gjerne med tips til en fin konfirmasjonskjole eller flere..
      Skal konfirmere meg i mai, så det er kanskje på tide å kikke etter en fin konfirmasjonskjole 🙂

    10. Jeg skal selv bruke bunad i min egen konfirmasjon, men i mine venner sine konfirmasjoner skal jeg gå med kjole tenker jeg, kom gjerne med tips! 🙂
      du er forbildet mitt, litt klisje, men sant

    11. Jeg skal ha blå Nordlandsbunad 🙂
      Jeg vet heller ikke om jeg skal ha krøller eller ha håret bak, men fortsatt i krøller? Hva passer best med bunad? Håret opp eller ned?

    12. Jeg konfirmeres i år, men jeg trenge tips til noe jeg kan ha på meg når jeg skal ta bilde av bunaden og et annet antrek;)

    13. Jeg skal konfirmeres i mai, og da skal jeg gå med min nye, superfine bunad 🙂 Eneste jeg lurer på er hvordan jeg skal ha håret, vil egentlig ha det oppsatt eller slett med krøller. Kom gjerne med tips, du er jo så flink til sånt!
      Det syntes veldig godt på innleggene dine at du bruker mye tid på bloggen, og jeg syntes du absolutt fortjener en høyere plass på lista!

    14. Ja, trenger litt hjelp der! Men kan du finne noen kjoler innen en dyr og billig kategori? Det hadde vært fint!

    15. så mange fine kjoler, her kunne jeg shoppet i evigheter. nelly har så utrolig mye fint og ting som passer en hver 🙂 har just bestilt sånn 4-5 kjoler derfra og de er jo bare knallfine, elsker dem!!

    16. Du kunne skrevet et innlegg med litt “hverdagslige” kjoler? Gjerne noen som passer til tykke strømpebukser 🙂

    17. Har noen planer til antrekk til konfirmasjonen min, men er ikke helt sikker, har et par kjoler som bare ligger i klesskapet å venter på å bli brukt, men det er også en fin anledning til å unne seg noe nytt. Takk for tipsene på kjoler, elsker virkelig stilen din, så mange fine kjoler her 🙂

    18. Jeg skal ha grønn nordlandbunad jeg 🙂 Uten hatten og cape’n da, hahah. Synes ikke de er noe fine.

    19. Hei! 🙂 Er konfirmant i år, og skal mest sannsynlig bruke bunad. Men vil gjerne bruke en kjole den dagen også, så hadde blitt kjempeglad om du lagde et innlegg om kjoler som egner seg til konfirmanter! Hårtips til dagen hadde også vært supert :))

    20. Jeg trenger litt hjelp med hvordan jeg skal pynte bordene og lokalet og hva vi skal ha å spise. Jeg vil ha noe lyst og lett så hadde vært supert om du kunne hatt et innlegg om hvordan du ville dekorert og sånn hvis du skulle konfirmert deg igjen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg