G-O-L-D-D-I-G-G-E-R

Hva gjør dere når dere har noen timer bare for dere selv? Jeg finner frem isen, varme bær, og en alt for god bok! Nå vet jeg ikke om “Golddigger” går under kategorien “alt for god” helt enda, men det skal vi nok snart finne ut av! Jonas er på trening og jeg har fri i dag, så nå har jeg store planer om å rigge meg til i godhjørnet av sofaen. Hihi, er ikke slike kvelder bare gull verdt? Snart ruller også Idol på skjermen! Åå, dette skal bli en så fin kveld. Håper dere har det like bra som meg i dag!

 

Noen som har lest Golddigger?
Bokanmeldelsen til “Historien om Pi” kommer!

49 kommentarer
    1. Nå måtte jeg kikke to ganger om du lurte oss her. Nå tenkte jeg herregud, har hu gitt ut bok også nå?! For bena på boken, og bena dine liknet på en prikk komma prikk! Jeg har ikke lest den, kos deg med boka 🙂

    2. modell joo! hvis du hadde søkt på en jobb som en modell, hadde du fått den lett 🙂 selvom du har sagt selv at høyden hadde hindret deg så tror jeg ikke det i dette tilfellet. du har jo det vakreste ansikten noensinne, og en syk kropp! spesielt beina dine, de er såå lange og fine 🙂 måttee bare si det<3

    3. Du må lese boken om natasha. Kommer også på film snart. Boka er dritbra! Jeg hater å lese men leste den ut på en kveld, tok den til og med med på do, kunne ikke gå ifra den.

    4. Veldig enig med Helene og Marthe! Bena dine er prikk lik dem på bildet, også skoene! Du er uansett fantastisk flott hele du, og ja, du ville gjort det utmerket som modell! 😀 Fineste Marthe <3 Jeg er jo ikke noe flink eller spesielt glad i å lese bøker, dessverre.. Men det er noen bøker du har skrevet om som det frister å lese 😀

    5. Irriterer meg egentlig litt at du ikke ligger på 1. plass, du er sååååå flink til å blogge! elsker også stilen din 😀

    6. Kose seg med en god bok er rett og slett fantastisk! Dessverre har jeg blitt litt for dataavhengig i det siste -.- må nok endres! 🙂

    7. Pernille: Tusen takk! Nå kom jeg jo fra Egypt for to uker siden. Fargen sitter heldigvis enda 😀 Men ellers tar jeg sol. Selvbruning tørr jeg ikke å prøve meg på. Hehe 🙂

    8. Har Jonas jobb? Isåfall, hvor jobber han?
      Skjønner ikke hvor dere får alle pengene fra hehe <3
      Hvordan er dialekta deres/di? Kan du skrive noe på dialekt? Kan du lage video en gang?

    9. Må si du er innmari flink til å ta bilder og blogge!
      Hørtes ut som en deilig kveld alene 🙂 Bra du klarer å kose deg i ditt eget selvskap!
      Jeg har laget noen nye smykker, sjekk de ut på bloggen min! Håper noe faller i smak:)
      Klem

    10. Åh herregud, jeg blir så glad av å lese bloggen din! Kan ikke huske å ha sett ETT negativt innlegg!? Og jeg leser denne bloggen hver dag! You go Marthe!

    11. Så herlig!
      Kan jeg spørre når du legger deg og når du står opp? For du virker så full av energi hele dagen, men jeg sliter såå mye med å ha for lite søvn og ja..

    12. Sykt fine ben og superfint antrekk og sko!:)
      Jeg blir veldig inspirert av å lese bloggen din, derfor jeg leser den hver dag!<3

    13. Hei Marthe, har du sett filmen “From Prada to Nada”? Du er helt prikk lik jenta som spiller en av hovedrollene i den filmen! Jeg fikk helt sjokk, det var akkurat som å se deg!
      Trailer til filmen:
      http://www.youtube.com/watch?v=aur8XMZV8P4
      Hun jenta heter Alexa Vega i virkeligheten, men dere likner mer i filmen!

    14. Hei Marthe. Har et spørsmål om noe litt annet enn hva innlegget dreier seg om.. Du er alltid så fin og brun! Er klar over at du reiser en del, men likevel lurer jeg på hva du gjør for å opprettholde fargen? Du er jo brun hele året 🙂

    15. Anna: Hei hei Anna! Jeg går på betakaroten når jeg er ute og reiser og da holder brunfargen seg vanvittig mye lengre enn hva den ellers ville gjort. Så prøver jeg å få tid til å jukse litt med solarium også en gang i blant 🙂 Jeg pleier ikke å være så brun som jeg er nå hele tiden, men nå kommer det nok fra Egypt 🙂

    16. Marthe: De fikk jeg av bestemor. Man bestiller dem fra nett 🙂 Bare google Lisbeth dahl perlekleshengere så får du opp flere norske nettbutikker som selger dem for 39 kroner per stykk 🙂

    17. Hei Marthe. Dette får du helt sikkert høre hundre ganger om dagen, men man får vel aldri høre det nok. Du virker som en utrolig flott jente, og blir nok beundret av veldig mange, inkludert meg. Jeg leser bloggen din hver eneste dag, og alltid får jeg en haug med inspirasjon. Du er utrolig pen, og utifra det man får vite om deg igjennom bloggen virker det som det ikke er noe negativt å si om deg. Jonas er nok en kjempeheldig gutt! 😀 Håper dere får et langt og herlig liv sammen <3
      Jeg fikk veldig lyst til å skaffe meg denne boken 😀

    18. helene simensen: Tusen tusen takk for det Helene! Dette var en kjempeflott kommentar 😀 Setter stoor stor pris på slike oppmuntrende tilbakemeldinger! <3

    19. Tone: Åå <3 Det var ikke meningen Tone! Kommentaren din har jeg visst gått glipp av! <3 Jonas jobber i Norges Energi og jeg jobber jo både på Vero Moda og som toppblogger. Det er nesten to fulltidsjobber det 😀 Blir jo noen kroner av det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg