Be ready! Lørdag er den store dagen!

Nå håper jeg dere er klare og har satt av førstkommende lørdag for SHOPPING! >Kristina< og jeg skal selge unna 90 % av garderobene våre til en superbillig penge! Datoen er satt til16 februar, og butikken åpner nøyaktig 11.00. Da får forhåpentligvis også dere som reiser fra andre byer tid til å komme frem før favorittene er tatt. Salget skal holdes i SalongXtend, som ligger rett utenfor inngangen til baksiden av shoppingsenteret Sandens. Adressen er Kirkegata 10. For dere ukjente, er det i sentrum. NB: Vi tar kun kontanter. 

Vi krysser alt vi har for at så mange som overhode mulig ønsker å komme! Mesteparten av både sko og klær selges fra 50 til 200 kroner. Så har jeg også fem Jeffrey Campbell sko som skal bort, noe i merket UNIF, masse i Runwaydreamz og en Jens pirate booty dress. Dette kommer jeg til å selge for halv pris. Det fine med det hele er at vi har alle størrelser! Klær i alt fra XS til XL skal bort, og skoene finner dere i både 36, 37, 38 og 39. Jeg kommer til å bake så mange cup cakes som jeg bare klarer, og er allerede i gang med litt andre forberedelser. Dette skal bli så morro! 40 av skoparene mine er allerede pakket ned, og jeg har på følelsen at Kristina har enda mer klær enn meg! Åh, det skal bli en fryd å få bort alt det gamle.



 
 
 
 

 

 

Så du noe du likte?
Dere er alle hjertelig velkomne!

109 kommentarer
    1. Åååå hadde jeg bare hatt muligheten! ikke like lett når du bor på Karmøy!!!
      Skulle hatt det over nett 😀

    2. genialt, ser mye jeg har lyst på.. synd jeg bor så langt unna, misunner de som får med seg noe fint 😀

    3. åå, jeg har utrolig lyst på den denim vesten! siklet på den i flere mnd, men bor fire timer unna kristiansand…. mulighet for å kjøpe den av deg via posten??

    4. Likte alt sammen, men det som er dumt at jeg ikke kan komme å kjøpe noe :/ For jeg må jobbe

    5. Åååh, jeg har siklet på jens pirate booty dress så lenge!!!!! Er det mulig å forhandle med deg via nett? Kan betale frakt og alt! Bor på det regnfulle vestlandet så blir ett stykke å reise :(((!

    6. Åååååå!! Du har så mange fine klær jeg kunne dødd for å få tak i!! Kan dessverre ikke kommer på lørdag, har planer med pappa om å dra til sverige! 🙁

    7. hei marthe! eg vurderer å reise til egypt eg også nå ganske snart, hva betalte dere for turen fra bergen? hva hotell bodde dere på? og hvor varmt var det? over 25+??

    8. Håååååper du blogger om galskap tilstandene som kommer til å oppstå 🙂 Dette hadde vær så gøy å være med på 🙂 Kjempe flott tiltak, og mange glade jenter som kommer hjem med fulle poser, kjempe gøy 🙂 Ta med nok poser Marthe 😉
      Hilsen Marthe fra Ålesund <3

    9. åååååååååå hoff skal reise til Oslo denne helgen, hadde sett fram til denne lørdagen lenge og holdt av daton å greier, bor i Kr.sand.
      håper du kan ha det to ganger, dele det i 2 eller no!!!

    10. Marthe C: Hihi, det skal vi nok begge to! 😀 Å gud, poser ja! Jeg har tenkt på alt annet enn poser. Haha, huff der må vi se å finne på noe veldig lurt! 😀

    11. trude: Hei hei! Flybilletten til og fra Bergen fikk vi av foreldrene til Jonas, men hvis du bestiller gjennom Norwegian så får du en vei til 299 kroner. Det var dette det kostet da jeg trodde jeg måtte bestille selv og letet etter billigst mulig fly 🙂 Hvilket hotell i Bergen tenker du på? I Bergen overnattet vi hos onkelen min, men i Shram El Sheikh bodde vi på Sofitel Hotell som ligger på toppen av Naama bay. 10 minutt fra sentrum med taxi. En tur med taxi koster rett under 40 kroner. 🙂 Vi hadde 22-24 grader i skyggen hver dag, men i sola er det nok rett over 30 grader. Det var rett og slett en helt perfekt temperatur. Verken for varmt eller for kaldt. Et fantastisk hotell og en kjempefin tid å reise på! 🙂

    12. Til dere som er interesserte i å kjøpe klærene, men som ikke har mulighet til å komme fra andre byer: Blir det ikke solgt, så skal dere få muligheten til å kjøpe det via post, men jeg tror dessverre at veldig mye av det blir solgt til lørdag. Andre toppbloggere har ihvertfall blitt stående igjen med en nesten tom butikk etter bare noen timer. Men som sagt så får dere muligheten om klær og sko ikke blir solgt! 🙂

    13. Kan du legge av en pose til oss så kommer fra andre byer???? Og vise i et innlegg. Jeg har såå lyst og kjøpe.

    14. Åå typisk, jeg har vinterferie nå og drar til Sirdalen på torsdag og kommer ikke hjem før lørdagskvelden:-( hadde virkelig håpt det var neste helg,ettersom jeg har hytte i Kristiansand, stangenes faktisk! Håper dere kan få det til en annen gang også! Hadde vært utrolig gøy! <3

    15. Har dessverre ikke muligheten til å komme denne gang 🙁
      men jeg tipper nok at du får solgt alt..du har så masse fine klær<3
      elsker stilen din, kunne dødd for en så fin stil som du har<3 du er rett og slett nydelig Marthe 🙂 Ha en fin dag i hvertfall! 🙂

    16. Skjønner ikke hvorfor du skal selge nesten alle tingene dine?.. hva er da meningen med og kjøpe dem i førsteomgang?

    17. Åhhr, har kjeempelyst til å komme, men bor desverre i Bergen. Men skal du selge den svarte runawaydreamzen og den flaggtoppen med kors på? Du kler det jo så godt! Elsker stilen din!

    18. Jeg bor i Kristiansand, og har kjempelyst til å komme! Jeg er litt usikker på om jeg kan, siden jeg skal feire bursdagen min (overnatting) på fredag. Men hvis jeg har mulighet så kommer jeg! Tror du mye blir solgt med en gang?

    19. Fine bilder 😀 elsker klesstilen din 😀 Jeg lurer bare på hvor den røde lange skjørtet ditt er fra? Den er bare elsk <3

    20. Hvor mye koster den hvite jakka som du hadde på deg i forige outfit innlegg? Du sa at den er til salgs, men jeg bor så langt unna…. Går det å få den tilsendt?

    21. helt fantastisk! skulle ønske jeg var dødsrik og kunne handla alt, for om jeg hadde hatt mulighet til det så hadde jeg kjøpt alt tøyet med en gang. er så utrolig mye fint tøy du har! håper bare jeg får inn stipendet før helga, for en ny garderobe hadde ikke skada 🙂

    22. Ville så syyyykt ha vært der !!!!:-D Bor bare 10.min unna !! Synd vi reiser til Danmark på morraen og ikke på dagen 🙁 Håper dere får solgt 🙂 Vill så gjerne ha møtt deg !! Du er et stort forbilde for meg !!<33

    23. Guuud å jeg gleder meg 😀 Dere er utrolig flinke som klarer å fikse opp slike ting som dette! 😀

    24. Åhh, fysøren! Skulle virkelig ønske det gikk an å legge av noe 🙁 Så utrolig mye fint! Veeeeldig dumt at jeg bor 11 timer unna med bil…

    25. Så moro! Skulle virkelig ønske jeg kunne komme, men jeg bor i nærheten av Oslo, så Kristiansand blir nok veldig langt for meg. Men håper dere får solgt masse!
      Ville også bare si ifra om at ingen av innleggene dine kommer opp på Bloglovin. Jeg pleier omtrent bare å sitte på Bloglovin, så syns dette er utrolig dumt. Så at noen andre også hadde klaget over dette, men du kan sende inn en klagemelding til Bloglovin, så pleier de som regel å ordne opp i det. Bare sånn for å si ifra, for det er mange som bruker Bloglovin 🙂

    26. hvorfor har dere det så tidlig, jeg har skole helt til kl 2 og ville veldig gjerne kommet. Jeg digger deg og tøyet ditt , dette er så sinsykt kjipt. 🙁

    27. Skulle sååå ønske jeg kunne komme, men desverre blir det for langt å reise… Krysser fingrene for at det blir litt igjen, som vi kan kjøpe over nett! Så utrolig mye jeg gjerne skulle kjøpt 🙂 Håper av likevel at det blir veldig vellyket på lørdag, du er så flink!!

    28. Hvorfor skal dere selge så mye?:) hva tjenerdere på det? Dere selger billig og må kjøpe nye klær etterpå?

    29. Jippii jeg gleder meg! Men bare for å være helt sikker, så foregår dette i Oslo ikkesant? :p <3

    30. Misunner alle de som får med seg dette, skulle virkelig ønske jeg også kunne fått det med meg.. Ikke misunner jeg dem bare for alle de nydelige klærne og skoene, men og møte med deg. du virker som er fantastisk jente Marthe! Jeg er veldig sikker på at jeg ikke er den eneste personen du er en stor inspirasjon for. Det er ingen andre enn deg som virkelig fortjener å ligge på topplisten! Stå på Marthe, bloggen din er fantastisk 🙂

    31. herreguud, du har virkelig drømmegarderoben! skulle gjort såå mye for å være der, men dessverre er jeg stuck i bergen.. elsker bloggen din marthe! du er en av de som inspirerer med mest når det kommer til mote også tar du nydelige bilder!

    32. Åh! Så mye jeg kunne tenkt meg! Elsker spesielt antrekk 1 og det nest siste! Så irriterende at jeg ikke kan komme, bor i utenfor Tønsberg og har ingen til å kjøre meg, men så skal jeg på håndballcup i tillegg da.. Lykke til med salget ihvertfall, og gi beskjed hvis noe ikke blir solgt! 😀

    33. Ææ gleder meg så mye!! Meg og vennina mi kommer fra Mandal, men skal du selge den vesten med backer på skuldrene? Isåfall hvor mye skal du ha for den?:-))

    34. Åå herregud at du greier, jeg har et stappfullt walk in closet, fra alle år, bruker ikke en gang halvparten… Samlemani eller hva… Beundrer folk som faktisk greier å kvitte seg med ting! Jeg har en skuff full av “fine” prislapper foreksempel….

    35. Kan du vær så snill å selge over nett neste gang?? Bor så langt ifra, og elsker stilen din!

    36. !! selger du alle disse fantastiske klærne ?! :oo
      hvorfor??
      selger du runwadreams – vesten, unif jakka, naglebhen, og et lange røde skjørtet?
      bor helt oppe i nord, i bodø, ellers skulle jeg kommet!! 🙁

    37. Du har så mye fint! Skulle virkelig ønske jeg kunne komme men bor for langt unna 🙁 Du har så mye fint og du gir meg så mye inspirasjon. De er heldige som for møte deg og som kan få kjøpe litt av den fantastiske garderoben din 🙂

    38. Så uuutrolig kjipt at jeg ikke har mulighet til å komme meg HELT til Sandnes for å shoppe. Hadde vært utrolig fint om du kunne “lagt igjen” og solgt noe på bloggen for de som ikke har mulighet. For ekspempel runwaydreamz vesten, om du skal selge den er jeg hvertfall klar til å kjøpe!! hehe 😀

    39. hei, har noen spørsmål jeg : )
      hvilken str har du i den cubus genseren på bilde 4? og er det lenge siden du kjøpte den? og tilslutt.. skal du selge den? 🙂

    40. Du har utrolig masse flotte klær altså! Og digger at du har din egen stil 🙂
      Lurte bare på hvor du har kjøpt naglebh’en og om det er lenge siden?
      Lykke til med salget!

    41. Åhh stilig, skulle ønske jeg kunne komme, men bor helt oppe i norge :(((
      Klem –
      S a g g y y . b l o g g . s e ! <3

    42. Hei Marthe, hvor har du købt skosystemet dit?
      Er vild med din blog! Vi er nogle læsere fra DK, som også følger med i dit fantastiske liv. Vi er super tilfredse med din blog. Vi er især glade for at blogger om tøj og brands som vi også kan finde i Danmark.

    43. Du har en utrolig fin blogg,men nå mister du jo nesten alle klærne dine? Eller er det meningen sånn at du skal kjøpe deg nye klær?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg