Ny tvserie – Girls

Heisann kjære lesere! Denne mandagen har jeg lyst til å tipse dere om en amerikansk tvserie som jeg nylig har oppdaget. Hver fredag på nrk3, kan man følge fire typiske jente-jenters liv i New York City. Serien heter Girls og er proppfull av høydepunkter, drama, Flauser med stor F, og alt vi jenter bare elsker. Den kan minne litt om Gossip girl, men her er de perfekte, slanke jentene byttet ut med det ihvertfall jeg vil kalle mer “normale” jenter. Hovedrollen i Girls er ei vanvittig morsom jente som har et stort ønske om å bli forfatterstjerne. 

Jeg må bare å le når jeg tenker på alt det rare hun finner på. Samtidig som hun prøver å leve av cafèjobben sin, jobber hun med romanen som forhåpentligvis vil gjøre henne til en stjerne. Jenta er hysterisk morsom uten at hun vet det selv, eller prøver å være det. Slike mennesker bare digger jeg. Girls serien gir en fin blanding av oppturerer, nedturer og VELDIG mye god latter. Er du glad i serier som ikke bare inneholder drama og kjærlighet, men også god humor så er dette serien for deg. -Og da har jeg også en gladnyhet å komme med! Mihi.. Ikke bare èn, men 10 av dere kan nå vinne dvden av første sesong! Det eneste dere behøver å gjøre for å delta i trekningen, er å se traileren på tvserien og svare på spørsmålet under her.  

SPØRSMÅL: Hva heter jenta som spiller hovedrollen i serien?
Se traileren for å finne svaret, og send det inn HER

60 kommentarer

Siste innlegg