Antrekk – 090213

Vår aller siste kveld her i Sharm var virkelig den beste. Jonas og jeg koste oss med hotellbuffè før vi dro inn til sentrum for å ta desserten på Hard Rock cafè. Jeg hadde en deilig sjokolademousse og Jonas koste seg med en varm brownie. En perfekt avslutning på den fine ferien vår. Jammen fikk vi shoppet litt også! Jeg dro med meg hjem et helt RÅTT magedanserkostyme. Plutselig skal man på karneval, ikke sant?

 

 
Skjørt og kjole fra Zara (satt sammen til en kjole), Sandaler fra Nelly, Belte fra Bikbok

Likte dere antrekket? Det er som dere kanskje ser enda rene orkanen her!

26 kommentarer
    1. Utrolig nydelig! Elsker kjolen(e) 😀 Og så brun du er! Kjempemorsomt med bilder fra bananaboat turen! Utrolig lyst til å prøve det en gang 😀
      Forresten! Lurte på om du har et tips til meg, da jeg har kjøpt meg den gullkjolen fra Vero Moda med ganske åpen rygg, tror du har den samme? Gullpaljetter over hele kjolen og grått stoff inni. Jeg sliter litt med å finne noe jeg kan ha under, syns det er litt ubehagelig å gå uten BH, og med BH vises jo hekten bak og det er jo ikke så fint! Har du noen tips? <3

    2. Så utrolig fint Marthe. Jeg får helt gåsehud! Og jeg la spesielt merke til at du hadde på deg de flotte øredobbene! Kjempe fin er du!

    3. Herreguud, er det rart at jeg synest at du og Annsofi med brunt hår(hun som var med på Xfactor for 1 års tid siden) ligner på deg?? sykt

    4. så utrolig fin og brun du er blitt, misunner deg såå 🙂 dødsfint antrekk, marthe. du kler virkelig alt du! håper dere har hatt en fantastisk uke der nede i varmen, og at dere fikk en kjempegod flytur hjem. gleder meg masse til salget deres nå 😀

    5. Hei! jeg så deg i passkøen på flyplassen, og hadde tenkt å se hei hvis jeg så deg igjen men det gjorde jeg ikke 😛 håper du hadde en grei flytur hjem:) ser ut som om dere har kost dere masse i egypt! det gjorde vi også.. må si jeg ble litt skremt av denne kamelkvelden deres.. vi var ute å kjørte atv/ red på kamel og hadde bedquin kveld midt utti ørkenen og det var akkurat noe sånt var redd for at skulle skje.. skjønner at du fikk deg en støkk.. ekkelt!! jeg hadde fått panikk 😛
      jammen var vannet krystallklart og nydelig der:) så mye fint å se på! utrolig hva som finnes bare rett under nesen vår:)
      ellers ville jeg bare si at jeg er fast leser og jeg syns virkelig du gjør en knallbra jobb både med skriving/outfits og andre innlegg.. det syns virkelig at du legger ned mye tid i bloggen din, og jeg håper du forsetter i lang tid fremover:)
      stor klem fra lene
      instagramen min er : lenathene om det skulle være av interesse;)

    6. Lene: Å tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Lene! Hyggelig å høre at også du var fornøyd med reisen din. Egypt er jo nydelig på alle måter! Jeg tror bare vi var fryktelig uheldige med denne kamelturen. Godt å høre at ikke dere måtte oppleve det samme. Disse utfluktene skal jo egentlig være noen helt fantastiske opplevelser. Det var det for meg også i fjor. Men men, litt uflaks må vi jo ha! Heldigvis var det mange flere av de gode dagene 🙂 Håper du nøt varmen like mye som meg. Her er det jo ufyselig kaldt! <3 Hehe. Stor klem. Neste gang må du kommer og hilse på 😀

    7. Frida Bringslimark: Hei Frida! Tusen takk 😀 Hmm, jeg kan ikke kjenne igjen kjolen du beskriver men hvis den har åpen rygg og du ikke vil gå uten bh så kan du kanskje gå til innkjøp av disse “cups”ene som bare klistres på brystene? Jeg vet at nelly selger dem i alle varianter. Men har du veldig store bryster så tror jeg ikke disse vil fungere. Jeg passer ihvertfall ingen av størrelsene de kommer i. Ellers kan du prøve å gjøre som meg å bruke teip. Hihi, jeg bruker alltid gaffateip eller en annen type veldig sterk teip som jeg surrer rundt brystene, oppover og nedover og sidelengs helt til underarmen. Der må teipen eventuelt klippes om du ikke vil at den skal vises på ryggen. 🙂 Jeg bruker teip hver gang jeg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg