My Latest Faves

Ny måned, nye muligheter, nye antrekk! Denne gang får jeg brukt sommergarderoben min i en hel uke! *Sjeleglad*. Jeg tror nesten jeg uten overdrivelser pakket med hele sommergarderoben min. Hele poenget med å sette sammen antrekk var jo å ikke overpakke, men da antrekkene var ferdig laget, fikk jeg plutselig øye på en shorts som jeg heelt sikkert også kom til å få bruk for. -Også een til skjorte..

Slik holdt jeg i grunn på til jeg ikke hadde mer å ta av. Uansett! Vi må ha en oppummering av antrekk for de to siste ukene av januar. Jeg har allerede oppsummert de to første i et eget innlegg og det finner dere HER. Legg gjerne igjen en kommentar! Alltid morro med respons på antrekk enten dere elsker eller hater dem. Mitt favorittantrekk fra disse ukene må være det aller siste i innlegget her. Ellers elsker jeg fremdeles antrekket med mønstrete bukse og skjorte. Jeg fikk over hundre kommentarer på dette antrekket og over halvparten hatet det. Jeg derimot, ville elsket å gå i det igjen i morgen.


 

Smaken er som baken, og det er det som gjør det så morsomt å være blogger!
Har du et favorittantrekk?
Del det gjerne med meg.

49 kommentarer
    1. Likte best da du hadde den hullete buksen, en fin topp og naglebh! Også det nederste var sykt fint! Var ikke så veldig fan av det mønster antrekket vi heller, hehe 🙂 Men det var litt fint da!

    2. Åh, jeg klarer ikke velge en favoritt! Du er helt rå, og du kler deg utrolig bra. Jeg liker alle disse antrekkene virkelig godt, og må få med at jeg bare elsker rødt på deg! Sitter å misunner dere som er i sola nå! Håper dere har det fint <3

    3. Jeg digga serriøst det antrekket med den hullete buksa og den genseren (utrolig fin farge på den)! 🙂
      Elsker generellt klesstilen din!

    4. Alle antrekkene var kjempefine! digger bloggen din og ikke minst stilen din!
      Du er ei fantastisk jente med en veldig bra blogg! Skulle ønske du var på første plass på topplisten for det fortjener du virkelig Marthe! 😀 Du er til stor inspirasjon og det er slike blogger som dette som skulle vært på topp for dette er en fin og serriøs blogg som blir skrevet av ei jente som virkelig bryr seg om sine lesere.
      Liker bloggen din såå godt! 😀
      Mvh hilsen en jente som er fastleser på bloggen din, og kommer til å være det så lenge du fortsetter med bloggen din 😀 Ha en strålende fin uke i Egypt! Kos dere masse! 😀

    5. kjempe fine bilder!! men ossen får man bilder av hele seg? kan du legge ut kamera stativet ditt eller hva du har det oppå for å få så fine bilder? :))

    6. Du er naturtalent når det gjelder å style! Utrolig kul smak og elsker hvordan du setter sammen klær. En av de få bloggene jeg jeg leser, akkurat pga stilen din! <3

    7. Alle antrekkene var veldig pene, men likte spesielt reiseanterkket. Gleder meg til å se flere sommerlige anterkk. Du er en storinspirasjonskilde, fortsett sånn!!

    8. Åh, det går jo ikke an å velge bare ET! Herregud, blir helt susete. Men jeg likte kjempe godt det med den gule jakken. Men når jeg ser bilder, som alle disse over her så ser jeg at alt går an – både i antrekk og sminke! Ta f.eks den flotte jakken med rosa blomster på, og du topper det enda mer med knæsj rosa leppestift. Å herrefred, Marthe, du er en gullklump!!!

    9. jeg elsker det antrekket der du har skjorta og den buksa med perler! synes det er så fint 😀 alle antrekkene her er kjempefine!

    10. Hmmm…. Her var det vanskelig å velge! Men jeg synes nummer to og fem er helt nydelige! Denne måneden har antrekkene dine vært utrolig fine! 🙂

    11. Skulle bare fortelle deg at du er blitt min nye bloggfavoritt <3 Ser virkelig at du legger mye arbeid i bloggen, og det liker jeg! Også synes jeg det er kjempespennende å lese gjennom alle reisekategoriene på bloggen! Elsker selv å reise 🙂 Også blir det spennende å følge med dere i Egypt! Skal dere være der lenge forresten

    12. favorittantrekket må våre det med den gule jakken!! den var sykt kul, hvor er den fra? elsker bloggen din 🙂

    13. “Moro” skrives med én m! Sorry, har irritert meg over det litt for mange ganger nå, så klarte ikke la være å si ifra denne gangen, eheh. Bortsett fra det, digger jeg de to nederste outfit’ene, du e fin!

    14. dette må være den måneden med skikkelig mange ulike, forskjellige og nydelige antrekk! liker at du har blitt fan av blomster, for det får meg til å tenke på sommeren – helt herlig <3

    15. Jeg liker som regel alle antrekkene dine, selv om jeg ikke helt har fått sansen for alle mønstrene. Du har fått øynene mine opp for sennepsgul, med dressjakken din. Jeg elsker hvordan det er et enkelt antrekk, men som følge av jakken ser ALT eksklusivt ut, selv skjerfet fra bik bok 😀 digger det.

    16. Elsker stilen din! Antrekket du fikk så mye hat for var utrolig fint på deg, og jeg beundrer deg for å være så kreativ og vågal. Men det er ikke noe jeg selv kunne tatt på meg <3

    17. synes antrekket med mønstrete shorte og bukse ikke var så gærent jeg, meeen jeg ELSKER antrekket der du har på deg hull buksa og den ferskenfargede genseren <3 absolutt favoritt <3

    18. Har du hørt om nettsiden romwe.com? Tror det er mye der du kunne likt, som er skikkelig “Marthe”! 🙂 Tenkte bare å tipse deg om den, om du ikke hadde hørt om den før!

    19. Du har kjempe kul stil! Jeg kunne aldri gått med det, det hadde vært stygt, men du kler det! 🙂 Elsker bloggen din! 🙂

    20. Jeg elsker stilen din, Marthe! Den er variert og fargerik.
      Det med mønstre er typisk deg, og kjempe kult! :))

    21. Første gangen jeg er innom bloggen din, fant den via Cathrine Voreland sin facebook (venninne av meg). Og GUD så nydelig du er. Virkelig 🙂 Elsker alle antrekkene dine jeg, og kan ikke bestemme meg hvilket jeg likte best..

    22. Skjønner ikke hva folk synes var galt med “mønster-antrekket” ditt! Jeg synes det var kjempekult. Det store poenget med moteverden er jo å mikse litt med mønster å prøve seg fram når man setter sammen antrekk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg