Antrekk – 010213

Her kommer reiseantrekket! Et skikkelig vårantrekk om jeg får si det selv. Den freshe genseren er ny og fra Cubus. Kjøpte den for 299 på Sørlandssenteret i går! Jeg har lagt min elsk på denne fargen, og det tror jeg Jonas også har. Den nye kosedressen min er også veldig lik denne, og da jeg tok den på sent i går kveld kunne han alvorlig talt ikke holde fingrene fra meg. Det gikk ikke engang et minutt mellom hver gang han klemte på meg. “Denne fargen var du veldig fin i Marthe. Du må kjøpe mer av den!”. Haha, aldri fått så mye oppmerksomhet i kosedress før! Det er litt av en snåling jeg har funnet meg. 

 
Gina Tricot bukse og belte, Genser fra Cubus, bh fra www.madlady.se og Jeffrey sko

 

Jeg har helt glemt å ønske dere en god helg! 
GOOD HELG TIL DERE ALLE SAMMEN.

48 kommentarer

Siste innlegg