Gratulerer Jonas – Vi drar til Egypt!

Marthe: Hva sier du hvis vi om to dager ligger på et fem stjerners hotell i Sharm El sheik og nyter livet?
Jonas: HÆ!? Kødder du med meg nå??
Marthe: Gratulerer med dagen Jonas!! Det fortjener du.



ENDELIG kunne jeg avsløre bursdagsgaven hans! Jeg kan ikke tro at jeg har klart å holde denne lille hemmeligheten helt siden begynnelsen av januar. Jonas hadde ønsket seg en tur til bursdagen, men han hadde sett for seg en veldig billig weekendtur til Berlin. Slik ble det ikke! Denne gang ville jeg nemlig kjøpe noe han ikke visste om fra før. Herlighet, så glad han ble. Stakkaren fikk nesten hjerteinfarkt. Dette fortjente han. Jeg skal gjøre alt i min makt for at dette blir den beste reisen hans noen sinne. Vi drar så alt for sjeldent på romantisk ferie sammen. Jonas har liksom aldri fått fri når mulighetene har vært der for oss!

Jeg vil at alt skal være perfekt og dermed ønsket jeg ikke å ta noen sjanser. Hotellet jeg valgte ut er det samme hotellet som Annika og jeg bodde på i 2011. Jonas kommer til å ELSKE det. Det har fem private strender, to al a carte restauranter, spa, treningssenter, en egen stall, den beste utsikten rett ut mot rødehavet og de mest utrolige snorklemulighetene man kan tenke seg. Jeg kan ikke vente med å vise ham undervannslivet! Nå blir det snorkling, dykkekurs, kamelridning, ørkensafari på firehjuling, og masse god mat! Det er heller ingen dårlig nyhet at værmeldingene sier stor sol og 23-24 grader hele uken. To tomler opp for det!

Er dere klare for å bli med oss til Egypt? Vi drar allerede fredag kveld!
Hotell og område har jeg skrevet et innlegg om for to år siden, HER

88 kommentarer
    1. Æææææ!!!!! Så utrolig gavmildt og flott gjort av deg, Marthe! Haha, kan tenke meg du var gira på å fortelle han det ja, men så flink du har vært!!! 😀 Gleder meg til å se fantastiske bilder – dette blir gøy for oss leserne også! Kos dere masse, masse, masse <3 Det fortjener dere begge!

    2. Awwwww! Du må være verdens beste kjæreste! Det ser ut som som om det er Sofitel dere skal ligge på. Ikke glem å benytte deg av dykkersenteret som ligger nede ved stransiden der, de har verdens beste ansatte! Har hatt det så gøy der. Jeg har jobbet som reiseleder i Sharm, og må bare si at du har valgt hotellet med det beste strand området! Korallrevet der kan ikke sammenlignes med de andre strendene. Kan også på det sterkeste anbefale dere å ta en drink på takterassen til “the camel bar” i Naama bay 🙂 Kos dere masse!

    3. Ååå, så gøy! 🙂
      Gleder meg til å lese bloggen din når dere er i Egypt 🙂
      Gratulerer med dagen Jonas 🙂

    4. For en fantastisk bursdagsgave!! Jeg blir så glad når jeg lese sånne innlegg som dette, det er kjempe koselig. Du er så snill, Marthe! Kos dere masse i Egypt!! Og forresten du må Gratulerer Jonas med dagen!

    5. Så utrolig heldig han er! Jeg vurderer også en ny tur til Egypt i vår, og lurer på hva hotellet/stedet heter? 🙂 ha en fin tur!

    6. Hei Marthe!
      Jeg ble så nysgjerrig på hvor du bestilte fra og hva hotellet heter? :p
      Kjæresten min har også bursdag snart, og jeg så gjerne overraske han 😀
      Dere får kose der super mye!

    7. Åå herregud! Dere er såå heldige! Jeg var der en gang for 2 år siden, elsker stedet.. Og ikke minst undervanns livet, dykke rundt å se, ååh.. Dere er såå heldige!! Kos dere masse 😀 gleder meg til å se bilder! <3

    8. kjære mathe, jeg sparer penger til en sånn overaskelses tur til min kjæreste til sommeren. går på skole og jobber etterpå for å få nok men hvor mye koster denne turen ca?:) can du sende meg info på mail [email protected]

    9. Oii så utrolig snilt av deg ! Dere må kose dere masse, og gratulerer til Jonas! Kunne du kansje skrive et innlegg om hvor mye turen kostet hvor du bestilte billetter osv når dere er tilbake? Har veldig lyst til å reise til Egypt skjønner du! <3

    10. Jeg skulle likt å være Jonas nå! Herlighet for en fin gave 😀 Kos dere masse på tur, jeg gleder meg til å drømme meg bort i bilder av sol og varme 🙂

    11. Fy søren så fantastisk god du er! Du er laget av gull 😀 Gratulerer så mye til han, både med bursdagen og med den fantastiske kjæresten han har 😀 Verdens beste bursdagsgave vil jeg si! Ønsker dere utrolig mye lykke til og god tur, dere må kose dere kjempemasse 😀 Gleder meg til å se bilder <3

    12. Herlighet du skryter av Jonas på bloggen men skjønner godt vis han skryter av deg<333 gleder meg til bloggen derfra, hihi <33

    13. Er det ikke veldig utrygt å reise til Egypt nå om dagen?? Hørt mye på nyhetene! Demonstrasjoner, uenigheter og mye dritt. Vær forsiktig der nede

    14. Å så gøy!:) Jeg skal til Sharm El Sheik i Egypt jeg også!:-) Men skal ditt først om 15dager..:-) hvor lenge skal dere være der?;-)

    15. kødder du med meg?? du er et så fantastisk menneske at jeg blir helt rørt her. kan tenke meg jonas hoppet av glede og det er så utrolig fint gjort av deg 🙂 du er nok alle gutters drømmekjæreste. ikke bare fordi du gav ham denne dyre bursdagspresangen, men fordi du alltid er så snill og herlig mot folk ♥ jeg er så klar for å “bli med” til egypt og kan ikke vente til å se masse bilder og oppdateringer derifra. selvom jeg er veeeldig misunnelig på dere som skal ned i varmen mens vi er hjemme i kulden, så unner jeg dere dette – virkelig! håper dere får tidenes beste tur også blir det spennende når du oppdaterer derifra<3

    16. Åå, så koselig! Kos dere kjempemasse 🙂 Hadde vært helt konge om du skrev et eget innlegg om hotellet, pris og litt sånn når du kom hjem. Er interessert i bo på et slikt hotell om jeg eventuelt skal dra til Sharm el Sheik igjen!

    17. Det var en FIN gave!! Det blir nok så romantisk atte! Kunne ønske jeg hadde muligheten til å gi det til min kjære. Jeg smører meg med tålmodighet. Skal nok få det til en gang 😉

    18. Så heldig han er altså! God tur 🙂
      Kan du skrive et innlegg der du forteller hva hotellet heter, hva turen deres koster, hva som er lurt å se på, hva som er fordeler og ulemper, hvordan du bestile, hvor dere må reise ifra, er det noen mellomlandinger, hvor langt er det fra flyplassen til hotellet osv? Hadde satt så stor pris på det 🙂

    19. For en FANTASTISK gave! gleder meg til å “bli med” til Egypt, også gleder jeg meg til mange fine kjærestebilder av Jonas og deg i Egypts vakre natur!

    20. Åh Marthe! For en utrolig og gavmild kjæreste du er! Så snilt gjort av deg! Og ja, han hoppet vel sikkert i taket. Nei herlighet, det må jeg si. Jeg bøyer meg i støvet for deg! Du fortjener virkelig et hav med bare gode klemmer og smil!

    21. åååh, så heldig dere er! kan tenke meg at Jonas ble superglad! <3 gratulerer så masse med dagen til han! 🙂 håper han/dere har hatt en fantastis dag idag, og god tur på fredag! ha en enda mer FANTASTISK tur! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    22. Herregud så gøøøy! 😀 så snill du er! og dere er kjempe heldige! Det frister virkelig med en ferietur! Ønsker dere en herlig ferie, nyt den og kos dere masse!:D

    23. Jeg blir rett og slett LYKKELIG av å lese bloggen din, Marthe. FOR et bra menneske du er, og at du faktisk har tid til å svare leserne dine tilbake! Du og Jonas er in other words “The perfect couple”. Om jeg skulle ha en kjæreste, da skulle vårt forhold vært lik så!

    24. Tusen millioner takk for alle de herlige kommentarene dere har lagt igjen her i dag! Og Jonas sier også TUSEN takk for alle gratulasjoner! Dere er SÅ gode <3 Til dere som spør om hotellet og om jeg kan skrive et innlegg om hva man kan finne på her i området så vil jeg bare tipse dere om et innlegg jeg har skrevet tidligere. Jeg har jo vært her en gang før og har allerede skrevet en liten omtale om både hotell, sted, opplevelser og alt man kan gjøre her :-) Dette innlegget finner man her: http://martheborge.blogg.no/1329407687_reiseguide__sharm_el_.html#comment

      Jeg bestilte på http://www.finn.no til dere som lurte på det, og betalte alt bortsett fra fly til og fra Bergen selv. Vi reiser nemlig fra Bergen og disse to flyturene sponset svigerforeldrene mine oss med 🙂 Søk på pakkereiser på finn.no til Egypt så finner dere mange flotte og rimelige hotell 🙂

    25. Hei Marthe. Hva heter hotellet? Ser på reiser dit selv nå og fristet veldig der altså! Hvor mye ble turen på?:) Veldig interessert. Håper du svarer!!

    26. Siri: Hotellet heter Movenpick hotell. Det het tidligere Sofitel hotell 🙂 Ligger på Naama bay. Fineste hotellet! <3 Jeg ville egentlig ikke si prisen på det hele, men nå har Jonas fått greie på det likevel. Hehe. hotellopphold med fly, transport til og fra flyplassen + frokost inkludert OG avbestillingsforsikring kom på 10 300 kroner. Kun fly og hotell koster 4500 per person 🙂

    27. Åh så koselig gjort av deg!
      Jeg og samboeren min er der faktisk samtidig som dere så kanskje vi ses, vi reiser til flyplassen nå om noen timer allerede!!
      Dere får kose dere masse!!

    28. Har en liten reiseblogg også som skal bli med på turen hvis du vil ta en titt 🙂 Design og header kommer når jeg er hjemme igjen fra turen regner jeg med, så det blir bedre!:) haha

    29. Shit!!! Nå fikk jeg vanvittige frysninger – du er helt vill! Fy søren så heldig Jonas er! Dere må kose deg masse – og nyte tiden sammen, i varmen 🙂 gleder meg til å følge dere på tur, gir meg mulighet til å drømme meg bort til sol og varme – det trengs i en ellers kald og grå hverdag 🙂

    30. Åh, så fint det så ut der! Har alltid hatt lyst til å reise til Egypt, og håper på å få dratt dit i løpet av de neste par årene! 🙂
      Dere må kose dere masse!

    31. Så gøy! dere begge fortjener en knall ferie! men herregud å tiden går fort, syntes ikke det vare lenge siden dere var der! Men når du blogger så bra som du gjør er det jo ikke rart tiden går fort! God tur, kos dere masse :))

    32. Jonas må være verdens heldigste gutt! Tenk å få en tur til Egypt til bursdagen sin, så utrolig koselig av deg å kjøpe en sånn tur til han. Håper dere koser dere masse, det fortjener dere virkelig! Synes virkelig ikke du skal tenke noe på bloggen der nede. Vet du har forhåndsskrevet en del innlegg, men ikke vær redd for at det du har skrevet ikke er nok. Tror jeg snakker på alle leserne dine sine vegne når jeg sier at du fortjener virkelig denne ferien, bare bry deg om Jonas og slappe av. Du kommer med kjempe fine innlegg hele tiden, en uke uten å tenke på bloggen og bare kose deg sammen med Jonas fortjener du virkelig 😀

    33. Årh, gud for et fantastisk menneske du er! herlig gave av deg og utrolig nydelig gjort! Håper dere får verdens beste tur sammen og pleier kjærligheten, for dere fortjener det masse bare å kose dere og slappe av. NYYYT VARMEN!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg