Kupp fra hovedstaden!

God kveld! Har alle sammen fått en fin start på uken? Jeg har kost meg på jobb helt til nå, og nå skal jeg kose meg videre med ungkarer vs unkagskvinner på kanal Fem. Det er for det eneste programmet som jeg bare MÅ få med meg. Jeg er vel ikke alene om det? Tenkte bare å vise dere en søt liten veske som jeg dro med meg hjem fra Zara. Jeg tror jeg betalte 199kroner for den. Ikke så galt det for en sånn søt liten sak? Smykket er fra Bikbok og kostet 299kroner. Jeg brukte det til den hvite kjolen jeg gikk i på lørdag og nå har jeg SÅ lyst på samme smykke bare i blått. Har fått så sansen for digre smykker. 

Også har jeg bakt enda en variant med cup cakes i dag!
Oppskrift kommer i morgen tidlig. Sjokolade cup cakes med oreo frosting..

21 kommentarer
    1. fast leser, kommenterer aldri…følte for å gjøre det nå 🙂
      syyyt fint smykke! <3 vesken var ikke helt min stil, men veldig fin 🙂 gleder meg såå masse til oppskrift. Har til og med lastet ned en app hvor man bare kan fylle inn oppskriften 😀 <3

    2. Fikk en veldig dårlig start på uken da jeg våknet klokken 7 fordi jeg var så kvalm. Resten av dagen har bestått av å ligge på sofaen, og av å ligge over en bøtte med vann i, slik at oppkastet ikke skulle komme på teppet..

    3. Kjære marthe. Synes du blogger mye mindre en du gjorde før, husker jeg gikk inn på bloggen din hver andre eller tredje time å du hadde kommet med et nytt innlegg 🙂 blitt mye av det samme hele tiden og ikke så mye variasjon 🙁 men jeg elsker bloggen din og jeg setter pris på deg. Men blir mye klær og veldig lite hverdags om du skjønner.

    4. Orddeling er fint å kunne når man er blogger eller? Cup cakes og cupcakes…? Lurt å lese det høyt for deg selv før du poster innlegget, ser helt fjernt ut.

    5. Silje: Nei det har jeg aldri gjort, og det håper jeg heller aldri at jeg kommer til å gjøre. Ville aldri brukt mange tusen på en veske eller et par sko! Da drar jeg heller på en opplevelsesrik reise:-)
      Susanne: Det er samme genser som fra dagens antrekk. Den er fra Zara 🙂
      Maria: Take a chilling pill honey 🙂
      Tusen takk alle sammen! <3

    6. så utrolig fine innkjøp!! både smykket og vesken var utrolig fint og jeg skjønner at du er fornøyd med kjøpet 🙂 jeg har også sansen for store smykker, godt jeg ikke er den eneste. det er jo såå fint til kjoler, og man ser jo utrolig mye mer pynta ut og det liker vi 🙂

    7. åh! så masse fint, Marthe. Likte godt vesken, og genserne og… Ja egentlig alt. Og det er klart du er fornøyd, jeg hadde vært i ekstase.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg