To små livsnytere!

Ååå, for en herlig dag! Cathrine og jeg har kost oss som bare fy. Vi er akkurat kommet tilbake til hotellrommet og sitter nå stappmette og slitne etter en hektisk, men vanvittig bra lørdag! Jeg ler så jeg griner hver gang jeg er sammen med Cathrine. Hun er bare hysterisk morsom, også vet hun det ikke selv engang! Elsker sånne mennesker. Vi har akkurat spist tre retters middag og skal straks kle oss opp i hver vår nye Zara kjole. Jeg har kjøpt den nydeligste hvite kjolen. Satte som et skudd!

Hvis noen av dere lurer på hvor vi bor under Oslo oppholdet så kan jeg fortelle dere at vi bor på Plaza! Ligger midt i sentrum og er veldig veldig lekkert. Jeg tok heisen helt opp til 34 etasje i dag tidlig for å knipse noen bilder av toppetasjene. Her er treningssenteret plassert i den øverste etasjen og veggene består kun i glass så her kan man løpe med utsikt over hele vinterbyen. Nydelig! Andre siden av toppetasjen består av en skybar. Dit skal vi ta turen snarest for en drink! Wuhuuu, for noen livsnytere.


 

Elsker de blågrønne lysene rommene er preget av!

Hotell er ikke sponset om noen nå lurte på det.
Jeg ville bare vise dere noe av det fine hotellet vårt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg