En first Price koffert..

Goood morgen! Helgen er her, og jeg har stått opp superduper tidlig for å pakke kofferten klar før jobb. (Ja jeg pakker i en diger koffert). Man vet jo aldri hvor mye fint man finner på salg i hovedstaden! Kanskje jeg kommer hjem med syv par nye sko? Må jo sørge for å ha god plass til dem!

Meg og pakking.. Hvor er bestefar når jeg trenger han? Tipper han grøsser når han ser at jeg enda bruker Europris kofferten min som er blitt så hullete og overbelastet med kilo at den ikke engang triller. Det er ikke bare bare å være First price koffert når man blir matet med 40 kilo klær for så å bli dratt jorden rundt. Hjulene er så slitte at jeg i bunn og grunn bare går og sleper kofferten etter bakken. Der har dere meg i et nøtteskall. Hallo? Hvor kjedelig er det ikke å kjøpe ny koffert? Vel, kjedelig..

DA var jeg klar for å dra – Rett etter jobb!
Reiseantrekket kommer litt senere..

43 kommentarer

Siste innlegg