Vinn goodiebag til verdi 4000 kroner

Sjekk den luksuriøse samlingen av barberhøvler da! Dorco Shai i mitt hjerte. Jeg har ikke rørt et annet merke siden disse for første gang ramlet ned i postkassen min. Med seks blader blir det nærmest umulig for hårstråene å slippe unna. Tørr vinterhud er et mareritt, og derfor er det også viktig at høvelen ikke tørker oss ut. Med Dorco shai behøver jeg verken skum eller gelè for å bevare fuktigheten. Nå barberer jeg meg kjapt og enkelt i dusjen, bare ved hjelp av litt vann. Etter vask er jeg alltid flink til å smøre kroppen min inn i en god body lotion. Det er et must spesielt nå i ekstremkulda. Verre enn dette er det faktisk ikke å holde leggene fuktige, freshe og frie for hår! Da må vi vel alle kunne klare det?



NÅ.. til verdens beste konkurranse! Hver eneste uke kan dere være med i trekningen om å vinne et årsforbruk med Dorco Shai. Det dere gjør, er å bestille en gratis prøvepake på Dorco Shai sine høvler HER (du kan stoppe abbonomentet når du vil). -Så er du med i trekningen!

Som om ikke det er bra nok med et gratis årsforbruk av Shai barbering så vinner man også en helt vanvittig goodiebag til verdi 4000 kroner! Åh, så hyggelig det er med konkurranser. Goodiebagen består av en hvit iPad mini, sesong 1 av Girls, en valgfri farge Deborah lippmann neglelakk, og et reisesett bestående av deilige Joico hårprodukter. Man vet det er en eksklusiv premie når til og med mannfolkene vil melde seg på. Jonas sin kommentar: “Kan jeg også delta på dette her? Jeg vil og ha iPad!”.

1. Du bestiller altså først en gratis prøvepakke på Dorco sine høvler HER
2. Så legger du igjen en kommentar her på bloggen om at du har deltatt!

Vinneren trekkes neste søndag og da kommer Dorco til å sjekke opp i at vinneren har bestilt prøvepakken sin. Er du allerede abonnent, så er det bare å legge igjen en liten kommentar i kommentarfeltet.

                    Annonse

1125 kommentarer

Siste innlegg