Antrekk – 230113

Jeg: Hva synes du om antrekket Jonas?
Jonas: Hahahahaha!
Jeg: Likte du det ikke?
Jonas: Du kan ikke gå sånn…

Sånn går no dagan! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å spørre engang. Jeg vet jo hvilket svar jeg har i vente. Jeg kan ikke huske sist han faktisk likte et av antrekkene mine. Haha, huff mannfolk. Vil helst bare se oss i stramme, vanlige jeans, en topp som er akkurat kort nok til å vise frem stumpen, kanskje en skinnjakke og noen støvletter. Det var faktisk akkurat slik jeg kledde meg også da jeg var 15-16 år. De samme knehøye støvlettene dag etter dag, de samme stramme dongeribuksene og en topp som gjerne både viste utringing og stump. Hoho, heldigvis har jeg litt mer kreativitet i blodet den dag i dag!


Bukse og skjorte fra Bikbok, Jakke fra Vero Moda, Sko fra Nelly, Belte fra Gina Tricot

 

Jeg tror jammen dette ble et av mine favorittantrekk jeg!
Hva mener dere?

134 kommentarer
    1. Kunne aldri gått sånn selv, men enig med hun over her! Du er utrolig tøff som tør å ha din helt egen stil, for det er det jaggu ikke alle som tør 🙂

    2. Tøft at du tørr, det må jeg si! Jeg spør også kjæresten min om han liker det jeg går i, og hvis han sier nei sier jeg bare: det var synd <3
      Men personlig må jeg helt ærlig si at jeg faktisk ikke likte dette antrekket! Jeg elsker vanligvis antrekkene dine, men dette ble rett og slett altfor mye overalt. Syntes jeg 😉

    3. må også si meg enig med Jonas! ble at for mye mønster i et antrekk, men det var bare denne gangen, ellers digger jeg som oftes antrekkene dine. stå på 😀

    4. Jeg hadde personlig aldri kunne gått med det, men kult at du har dine egen stil og ikke tenker på hva andre tenker!

    5. Jeg elsker stilen din og at du tørr å gå akkurat som du vil, men dette antrekket likte jeg ikke helt. Men uansett, du er modig!

    6. Postet dette på et annet innlegg men vet ikke om du så det, hehe. Poster det en gang til!:)
      Så at runwaydreamz elns. hadde lagt ut et bilde av deg på instagram hvor du brukte en dongerivest med nagler på!:) Runwaydreamz har MANGE follower, 329K!!!! Og de la som sagt ut en bilde av deg! 😀 Det er litt kult! Det var vel rundt 15 tusen som hadde likt det!:) Hehe, ville bare informere deg om det.
      Digger bloggen din forresten!!!!:DD <3 fast leser!

    7. Dette er nok første gang jeg var enig med Jonas, haha. Men du er så herlig og skjønn at antrekket liksom ikke ble så gale likevel. Du ser jo faktisk bra ut i absolutt alt!

    8. Jeg EEEEEEELSKER stilen og klærene dine, derfor ble jeg så overrasket over at jeg ikke likte dette så godt. Kan med hånden på hjertet si at jeg har likt alle antrekkene dine, men akkurat dette falt ikke helt i smak hos meg. Hver sin smak, alle er forskjellig! 🙂

    9. hehe, litt enig med jonas! MEN, du er så tøff som gjør som du vil og driter i hva alle andre sier! YOU ROCK 😀

    10. Hei 😀
      Er fast leser og liker virkelig deg og bloggingen din!
      Du har alltid stilige og spennende antrekk. Likte veldig godt dette antrekket og jeg synes hår-frisyren passet skikkelig godt 🙂
      Gleder meg til de neste antrekksbildene kommer!

    11. Jeg synes selv dette ble alt for mye, men jeg liker at du tørr å bruke det du vil 🙂 Og liker veldig godt mange av de andre antrekkene dine :

    12. Må si meg enig med Jonas, too much. Du er jo heldekket nesten med bare diamanter og så er det toppen som har mønster.

    13. Haha, gutter, de vet ikke hva de snakker om! 😉 Digger stilen din, og det er kult at du tørr å vise frem det du har, for du er veldig flink på matche plagg.

    14. Her er jeg faktisk enig med Jonas. Dette ble bare feil feil feil i mine øyne. Men du er veldig tøff som tørr å kle deg akkurat slik som du selv vil.

    15. du så litt ut som en sånn matador.. uff, stilen din var så mye bedre før, da den var mere “normal”

    16. Jeg pleier å elske antrekkene dine, men dette ble bare litt for mye.. DIGGER buksa, men skjorta var jeg ikke så stor fan av.

    17. Jeg bare lurer på en ting. Har du ikke kontakt med moren din lengre? Hun er jo aldri på bloggen:/

    18. haha, jonas er jo skjønn da! er faktisk mye fint innen mote som skiller seg utrolig ut, men som faktisk er utrolig fint på 🙂 leste kommentarene over og skjønner meg ikke på de som sier det ble for mye, for det ble det absolutt ikke. kanskje personene aldri kunne gått med det selv, men du kledde det kjempebra 😀 synes dette antrekket var dødsfint den buksa der er helt fantastisk fin. sett på den så mange ganger 😀

    19. Jeg likte ikke den kombinasjonen, men jeg tror skjorta hadde vært dødskul med et par enkle, svarte jeans!! 🙂

    20. Du har kul klesstil! Kan du legge ut bilder av deg selv slik du så ut og hvordan du kledde deg for noen år siden?

    21. Jeg digger buksa! Jeg og venninnen min var på shopping for ei stund siden, og hun bare “den buksa kan du kjøpe hahaha” (hun bare kødda), og jeg bare… ja. Haha! Den er jo dritkul 😀

    22. Kreativitet er bra, men dette ble bare ikke fint selvom jeg prøvde å like det :p
      men bra du prøver!! 🙂

    23. Ved første øyekast skal jeg helt ærlig si at jeg lurte på hva som foregikk i moteavdelingen i Marthe Borges hode da hun kledde på seg i dag. MEN. Jo mer jeg ser på bildene av antrekket, jo mer liker jeg det jeg ser! Utrolig fresht og det kler deg virkelig! Good work, girl! 😀

    24. Må nok si meg enig med Jonas, ble litt for mye for min smak.. MEN du er supertøff som tørr å skille deg ut så mye! 🙂

    25. ikke min stil, men du kledde det! 🙂 du er kreativ i stilen og tør å være deg selv, tommel opp for det 😀

    26. Leste gjennom mange av kommentarene, en del delte meninger ser jeg! Jeg elsker vanligvis antrekkene dine, men dette syntes jeg ble for mye av alt! Alle detaljene, fargene, de forskjellige stiltypene osv. Det er dritkult at du tørr å skille deg ut da, det skal du ha! 🙂

    27. Elsker både blusen og buksa du har på, men syns ikke de passer så godt sammen, ettersom de begge har “much going on”. Etter min smak ville plaggene ha sett bedre ut hver for seg med noe mer nøytralt, slik at det ser litt mer “put togheter” 🙂

    28. Liker veldig godt buksa! Må bare si at du er en fantastisk blogger! Ingen av innleggene dine er kjedelige og det er alltid spennende å se antrekkene dine. Jeg leser andre blogger også, men din er virkelig favoritten! Bare fortsett med det du gjør Marthe, for du er best!

    29. Hehe, som Jonas og noen andre her, må jeg si meg veldig enig! Her kræsjer du desverre litt, blir for mye mønster og pynt for min del! Men hver for seg er det to flotte plagg 🙂 men du skal likevel få ros for at du tørr å skille deg ut og kler deg slik du selv vil 🙂 denne gangen klaffet det ikke, men jeg vet du kan bedre 🙂

    30. klærne var stilige, men ikke isammen. Hadde vært finere med en mer nøytral topp til buksa, eller en nøytral bukse til toppen. Syns det kræsjer litt! men ellers elsker jeg alle antrekkene dine 🙂

    31. Synes antrekket var fett jeg! I motsetning til de andre her, så synes jeg kanskje jakka var det som kræsja mest, men det er alltid vanskelig å finne jakker som komplementerer sånne antrekk egentlig. Stilig var du likevel!

    32. Jeg må bare få si hvor mye du inspirerer meg! Jeg er ei jente på 14 og klesstilen min var ganske guttete. Men jeg har lest bloggen din en god stund nå og stilen din, det du har på deg, hvordan du bare går i det du synest er pent, det har inspirert meg så utrolig mye. Før gikk jeg bare i grå joggebukse, nå har jeg på meg dongribukser, shorts og det jeg føler for! Tusen takk til deg!

    33. Okei, det der va bare heilt forferdelig. Buksa e fin, men den toppen va ikke det, og iallefall ikke den der matchen! neineineei. Enig med han Jonas.

    34. Du er rå, rett og slett.
      Jeg kunne ikke gått i akk det der selv, men du kler det! Du kler litt sånne crazy’e antrekk, masse farger og mønstre. Det er deg, og jeg digger at du tørr å gå i akk det du vil!

    35. Kjempestilig! Du er tøff som tørr å kle deg i hva du vil. Skulle ønske jeg var mer lik deg på det området..jeg bryr meg dessverre alt for mye om hva kjæresten og andre syns;/ skal prøve å skjerpe meg! Du er en god inspirasjonskilde! <3

    36. Er nok enig med Jonas angående dette antrekket! Helt kræsj med mønster, diamanter og perler. Buksa og skjorta er sikker råstilige hver for seg.. Men selvfølgelig, morsomt at du tørr!

    37. Syns antrekket var over the top, men kult, ville nok ikke kombinert det sånn selv, men det er jo det som er så kult med deg og stilen din, du kjører på og mikser og matcher det du vil!:D Er nok ikke alle som hadde sett like fab ut i dette antrekket, men du nailer det!

    38. Synes det ble litt for mye..
      Men du er helt sykt inspirerende og jeg bare digger positiviteten din! 🙂

    39. Enig med Jonas og alle de andre over, dette var way to much. Less is more. Buksen er nydelig, men den toppen var grusom. Du er så vakker, den toppen var bare helt feil. Ligger kanskje noe i det når Jonas ikke liker antrekkene?

    40. Kjempefin blogg!!
      Men må si meg enig med Jonas. Fint at du har din egen stil, men likte ikke antrekket. Fordi jeg synes ikke at blomster skjorter passer med bukser som har mønster på, det ser litt rart ut. Men jøikke ta dette som hat, fordi jeg liker bliggen din og leser den hver dag. Heller ta dette som konstruktiv kritikk.

    41. TUUSEN takk for deres tilbakemeldinger! Dette var bare supermorro å lese. Selv om det ikke endrer min mening om antrekket så er det veldig interessant å høre hva dere synes og hvor deres “grense” går stilmessig. 🙂 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Over 90 har lagt igjen en kommentar og over halvparten misslikte antrekket. Likevel sitter jeg her og storkoser meg med å lese. Haha! 🙂

    42. buksa og toppen hver for seg er veldig fine, men sammen….da må jeg være enig med Jonas. Du har veldig bra stil ellers altså, men noen ganger blir det litt for mye av det gode! 😉

    43. Anonym: Jeg tar det verken som hat eller konstruktiv kritikk jeg. 🙂 Jeg endrer ikke på stilen min selv om andre mennesker hater den. -Men en tilbakemelding på hva dere synes er alltid kjempeinteressant! 🙂 Setter stor pris på alle kommentarer jeg!

    44. Stine: Ååå, ja jeg så kommentaren din i går! 😀 Det er like stas hver gang de poster et bilde av den vesten min. Jeg tror ikke de har postet noe på instagram før, men de har delt noen bilder av meg på facebook siden sin tidligere. Kjeempegøy! 😀

    45. Uff, for en kombinasjon… Haha, du er kreativ og tøff og det er inspirerende, men dette var ikke fint 🙂

    46. Jeg syns du er tøff som tørr å kle deg annerledes, men syns buksen og toppen hadde vært finere hver for seg, og ikke sammen, det blir for mye rett og slett:) Men du har utrolig fin stil ellers

    47. Katrine: Så bra! 🙂 Hehe ikke sant! Det er jo ikke de vi kler oss opp for 😀 Kle deg akkurat som du føler for å kle deg du. Drit i hva han og alle andre synes sier jeg bare 😀

    48. Dessverre likte jeg ikke dette antrekket. Ble for mange mønstre.
      Men elsker så og si alle andre antrekkene dine. Du er min inspirasjon innen klær kan jeg vel lett si.

    49. Digger bloggen din!! du har awsome klesstil, å du inspirerer meg nå sinnsykt!!!! 🙂
      Å ikke minst bildene;o
      Jeg blir nok fast leser her as!!!!

    50. Syyykt kult antrekk! Har sjøl dn buksa å sto å så på dn skjorte her om dagen, trur æ må kopiere antrekket 😛

    51. Ble for mye med både buksa og skjorta, en svart bukse eller et svart skjørt hadde vært penere 🙂 blir litt mye som skjer på en gang! ser ut som man prøver litt for hardt 😛 men ellers er du en fin fin jente altså

    52. jeg sier meg enig i din kjære Jonas..
      Mener det ble litt for mye på engang. Men for all del, du kler deg som du vil:)

    53. Hei Marthe! Kan du fikse på innstillingene dine, slik at man kan lese gjennom arkivet ditt uten å måtte klikke seg inn på hvert eneste innlegg. ? 🙂

    54. Syntes det ble et litt rotete antrekk.. Både buksa og toppen er veldig fine, men passet ikke så bra sammen!
      MEN, må også si at jeg beundrer måten du står opp for deg selv og kler deg akkurat som du vil. Du er en inspirasjons kilde for mange! 🙂

    55. Du er såå fin!
      Kan du ikke lage et innlegg og vise bilder av hvordan stilen din var før, og hvordan du har utviklet den til nå? 🙂

    56. Du er så utroolig kul Marthe! Digger klesstilen din, og deg selvfølgelig 🙂 – Du fortjener første plass!

    57. ble kanskje litt mye? 🙂 hadde vært mye finere med en helt enkel, sort topp og eventuelt et grovt kjede!

    58. Elsker!!! Er buksen og jakken fortsatt i butikkene/nettbutikkene? Har sett på nettbutikken raskt gjennom, men finner ikke.

    59. Du ER den beste bloggeren! Du oppdaterer, får litt panikk hvis du blogger dårlig en dag, og poster seriøst bare innlegg av kvalitet! Du har varierte metoder å blogge på, og bloggger veldig variert, alt fra hvordan spise seg god og mett på godsaker (kakeoppskrifter), og hvordan man skal trene det av seg igjen!!! jeg DIGGER bloggen din, og antrekkene dine er spenstige, selv om jeg ikke alltid liker dem. men du skal ha SÅ mass skryt, fordi du er MYE flinkere en f.eks. auroramohn som ble syk for et par dager siden, og nå står bloggen stille. andrebadendyck også, blogger bare om bikkja si, og alle pengene hun bruker på vesker. jeg legger din blogg i samme kategori som angelica blick, for du er SUPERFLINK! ha en flottflott helg, marthe 😀

    60. Må si at det FØRSTE jeg tenkte var herregud, at hun tør å gå sånn.. Men faen heller, du er en RÅ dame og etter å ha sett litt på bildene, likte jeg det mer og mer, men mest fordi det er du som går med det. Du kler jo søren meg alt! Digger at du tør å skille deg ut!!!
      Du fortjener ærlig talt 1. plass på blogg.no!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg