Inspirasjonskilder?

Hver dag får jeg spørsmålet om hvor inspirasjonen min kommer fra. Mye får man selvfølgelig av å jobbe i klesbutikk. Man blir lett inspirert av å omgås klær flere timer om dagen, men det er ikke bare det som er med på å gi nye idèer! Noen ganger kommer det kunder inn som kler seg så bra at jeg nesten glemmer å gjøre jobben min bak kassa. Jeg må bare stå og glane på klærene og ta det inn! Haha, huff..

En annen faktor er selvfølgelig moteblogger. Min favoritt er en svensk blogg som overgår absolutt alle. Det er overhode ingen verken norske eller svenske bloggere som kan måle seg med Angelica Blick. For ei dame! Det er mange toppbloggere som kler seg pent, men hun her har forstått det. Hun går med en 149 kroners H&M genser som om den var verdt en halv million. Man merker at denne jenta legger sjelen sin i bloggingen. Hun oppdaterer daglig og poster kun kvalitetsinnlegg. Her har jeg vanvittig mye å lære!








Mangler dere inspirasjon så er dere bare nødt til å bla dere gjennom Angelicas kategorier. 
Bloggen finner dere HER

28 kommentarer

Siste innlegg