Antrekk – 030113

Ååå guud! Jeg har hatt en knalldag. Jonas og jeg har trasket rundt på salg shopping i timesvis! Jeg skal nemlig ikke på jobb før halv ni i kveld. (Varetelling). Vi har kjøpt litt interiør og masse nytt til garderoben i dag. Hihi, endelig fikk vi tid til å handle litt på salg vi også. Må jo shoppe før alt det flotte er utsolgt!

Hele fire par sko fikk bli med meg hjem fra Bianco i dag. 50 % på SÅ mange rålekre sko! Jeg kunne ikke dy meg.. Jeg skal vise dere noen av skoene i morgen tidlig når dagslyset er tilbake. Dere som ikke alt har vært på Bianco må bare komme dere dit før alle størrelser er borte. Jonas måtte til slutt dra meg ut!

 


Genser fra Vero Moda, Skjørt fra H&M, Sko fra Nelly, Smykke fra www.nastygal.com

Noen som er klare for litt innkjøp?

65 kommentarer
    1. marthe jeg elsker deg, stilen din og livligheten din du er definnitivt mitt idol ellllllske deg og elllllser blogg en
      -fast leser <3

    2. ååå! Det skal bli gøy å se de forskjellige skoene ! 😀 Var prisene veldig dyre? Jeg håper ikke alle størrelsene er borte før i morgen!

    3. Fy søren jeg elsker deg Marthe. Gleder meg til å se innkjøpene :DD
      Var det på senteret eller i byen du kjøpte dem? Bor nemelig i Lillesand!

    4. Du er så utrolig fin, Marthe! Gleder meg alltid til å klikke meg inn på bloggen din, for jeg vet at jeg kommer i godt humør av å lese, og se på de utrolig fine og inspirerende bildene dine! 🙂 Stå på videre med bloggen, jeg håper du fortsetter å blogge i lang tid!

    5. Anna: Nei det var akkurat det de ikke var! 😀 Jeg kjøpte et par som var dyrt, men det var fordi jeg egentlig hadde ønsket meg det av Jonas til jul, så da det nå var på 50% kunne jeg ikke dy meg 😀 Tre av parene jeg kjøpte i dag kostet 250 kroner og de var RÅ! Det siste kostet 700 kroner på halv pris. <3

    6. Maiken: <3 Tuusen takk for det Maiken! Jeg kommer til å blogge så lenge jeg har dere positive lesere som daglig legger igjen kommentarer som denne 😀 Det er det som motiverer meg. <3
      Marie: Takk Marie! Det skal jeg 😀 Nå skal det bakes. Jeg har nemlig lovet de ansatte litt søtsaker. Må jo gjøre varetellingene litt hyggelige 😀

    7. Kjempe fint antrekk! Du er så flink til og sette sammen klær 🙂 blir så glad av og lese bloggen din, du er alltid så fornøyd og lykkelig! Fast leser 😀 <3

    8. Åååå, så moro! 😀 Shopping og salg = KNALL! 😀 Gleder meg til å se skoene i morgen, og jeg vet hvilken butikk jeg skal innom i morgen foråsidetsånn;) Takk for tipset! Krysser fingre og tær for at mange flotte sko er i str. 38 i morgen også!! Kos deg på varetelling Marthe! OG… elsk på antrekket, as always! 🙂 Klem <3

    9. Ida: Ikke sant! Jeg hadde helt glemt at jeg vært eneste år går berserk på Bianco i Januar. Jeg kjøper nesten bare skoene mine på Nelly ettersom de alltid har så mye fint og billig, men Bianco i januar = ELSK! 😀 Tusen takk Ida! Jeg krysser fingrene for at de enda har masse igjen i 38 😀 Klem!

    10. Åhh! Ossen finner du så mange fine klær? :O
      Tror du at du kan lage et innlegg der du viser alle skjørtene og skoene dine? + si hvor dem er fra? for jeg trenger virkelig et parr nye sko, og skjørtene dine er bare elsk!
      Og hvis du har tid, vise hvordan man lager nytt design? altså du trenger ikke vise ditt ( hvis du ikke vil.. men gjerne) eller et annet 😉 jeg har bare aldri skjønt det greiene der.. Og for at jeg skal komme videre på bloggen må jeg nesten kunne det 🙂
      Godt nyttår! Og håper du svarer 😉
      -Vilde

    11. Vilde: Mesteparten av det jeg har er faktisk fra Vero Moda, Bikbok, H&M, Gina Tricot og de vanlige, rimelige kjedebutikkene 🙂 Man må bare gå litt på skattejakt og lete etter det helt spesielle så finner man mange fine, billige klær! Jeg har laget veldig mange innlegg om skoene mine tidligere. Har du sett dem? Blant annet en video hvor jeg har filmet alle skoene på rekke? Denne finner du i video kategorien i sidemargen til høyre her 🙂 Et innlegg om alle skjørtene mine bør ikke være umulig 😀 Angående design så er jeg nok ikke den riktige å spørre. Jeg må ha hjelp til absolutt alt selv! Hoho. Kan ikke engang bytte skrift uten å måtte rope på hjelp. Hehe, helt skammelig <3 Til slutt, GODT NYTTÅR til deg også Vilde 😀

    12. Har sikkkert spurt om dette et par ganger før, men håper på svar denne gangen!
      For jeg lurer nemlig på om hva du har under skjørt om sommeren og på vinteren, i og med at skjørtene noen ganger kan være ganske “korte” for eksempel når du bøyer deg.
      Elsker bloggen din og du er min nummer 1 blogg, og du gir meg mest inspirasjon av alle på hele topplisten!
      Godt Nyttår Marthe!

    13. Aleksandra: Hei Aleksandra! Det er godt du spør om igjen. Noen ganger får jeg ikke med meg alle spørsmål ser du. 🙂 Om sommeren så har jeg ingenting under skjørtene mine. Jeg sørger alltid for at de er lange nok til at jeg ikke viser noe om jeg skulle bøye meg foreksempel 🙂 Om vinteren har jeg bare strømper under 🙂 Men føler deg ukomfortabel med skjørt så kan du jo alltids gå med en kort shorts under eller noen heldekkende boksere 🙂 Plutselig tar vinden tak i det og da er det ikke så greit med en liten string truse! Hoho

    14. for et nydelig antrekk, du er så flink til å kle deg. blir like overaska hver gang 🙂 gleder meg til å se skoene du kjøpte, siden det var du som kjøpte de må de nok være kjempefine! det er dødsgøy å handle på salg, man får dobbelt så mye for pengene og må jo bare kjøpe noe når det først er så billig 🙂

    15. Ja til innkjøp! 🙂
      Jeg elsker antrekksbildene dine for tiden – både de og du er rålekker! Skulle ønske jeg fikk handla litt på salg jeg også, men først må jeg komme meg opp av sofaen og ut av sykdomsperioden. Håper det er igjen noen lekkerbisker til meg likevel 🙂

    16. ååårh! så jeg misunner deg!! Du har de perfekte liv, det perfekte utseende, den perfekte kjæresten, oog den perfekte leiligheten!! Kunne ønske livet mitt var som ditt, og at jeg hadde et slikt utseende som du har, du er så sinnsykt pen!
      Det ser ut som du har et veldig lykkelig liv, og jeg håper det fortsetter slik

    17. Hei! Jeg kjøpte Nikon D5100 for litt siden og jeg vet at du alltid har sagt at Nikon er bedre enn canon (din mening). Jeg ELSKER Bildene dine, men Linsen er jo litt dyr! Jeg stusser fortsatt over om jeg skal bytte kameraet og kjøpe meg et Canon Eos 600 D + 1.8 50 mm linsen, eller beholde Nikon D5100 Kameraet Og gå for en 50 mm 1.4 linse! Jeg sparer kun 1000 kr på om jeg kjøper alt fra Canon, ettersom kameraet er litt dyrere, mens linsen er billigere, men du tar ALDELSES nydelige bilder!
      Har du et godt råd å komme med? For bildene dine er rett å slett RÅ-lekre!

    18. Kan du legge it alle innkjøpene? Har savnet at du sluttet med det.. Jeg finner aldri noe fint på salg, men du er rå til det!!

    19. Like flott som alltid! <3 elsker salg! Det er så herlig 😀 akkurat nå har jeg mye jeg har lyst på, men må prøve å beherske meg litt! Gleder meg mye til å se de nye skoene dine! Håper også du legger ut bilder av de andre innkjøpene, men "kjenner" jeg deg rett får vi se dem i outfitbilder etter hvert! 😀
      Måtte bare innom å skjekke oppdateringene før jeg lukker øynene! God natt! Klem <3

    20. Heii:- ) kunne du lagt ut bilder av treningstøyet ditt også? er så lite inspirasjon innen treningstøy synes jeg,og jo bedre man ser ut(føler seg) på trening jo mer motviasjon får man,hehe!

    21. Hei Marthe. Gøy at du fant deg mye fint på salget hos Bianco og takk for den reklamen. Hilsen Bente (innehaver Bianco Sørlandssenteret)

    22. _Må_ ha det skjørtet, å gud! Du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter et slikt et. Håper virkelig at du ikke har kjøpt det for lenge siden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg