Looks from two thousand and late

 
  
 





 


 
 
 
 
 

God morgen! Jeg har satt sammen et lite bildekollasje til dere! Jeg satte helt til halv fire i natt og tittet gjennom flere hundre mapper med antrekk fra hele 2012. Utrolig morro å se ikke bare hvordan jeg har forandret meg siden januar 2012, men også hvordan bildekvaliteten har blitt vanvittig mye bedre!

I dag tar jeg antrekksbildene på en helt annen måte enn hva jeg gjorde for et år tilbake. Heldigvis! -Men jeg har enda mye å lære, så jeg håper at jeg et år fra i dag kan sitte og si nøyaktig det samme. Jeg vil lære mye mer, og ta flottere bilder! Håper 2013 kan gjøre meg til en dobbelt så flink blogger..

 
 
 
 
  
 
 
 

 

Hope you like it!

70 kommentarer
    1. Viss du har tenkt å bli dobbelt så flink til å blogge å sånnt må du bli helt sinsykt god, for du er allerede så flink! Jeg leser bloggen din hver gang når du har postet et nytt innlegg. Du er så flink Marthe! Jeg digger deg! Go on girl! 🙂

    2. Julie Therese: Tusen takk Julie! De er fra Lisbeth Dahl. De kan kjøpes for 39 kroner på nett! Hvis du bare googlet Lisbeth Dahl så dukker det opp flere norske nettbutikker hvor de fås kjøpt 🙂

    3. Du jeg må bare si noe, men aller først må jeg si at dette er ikke noe imot DEG. Jeg elsker bloggen din og er fast leser, og har vært det i snart 2 år! Du er helt fantastisk og jeg har vært å hilst på deg på vero moda, og du er ei supersøt jente!
      Men, kan du la være å bruke så mye sminke? Det ser heelt unaturlig ut… Se et par videoer på youtube av topp-brukerne. Det ser ut som du har en hel maske på deg.
      Og om jeg ikke tar feil så tror jeg Jonas liker et litt mer naturlig annsikt bedre 😉
      Vær så snill å ikke ta dette negativt, for det er jo lett å endre! (Jeg liker de sterke leppene dine! Bare alt for mye brunkrem og ALT ALT for mørke øyenbryn)

    4. Jeg elsker antrekkene dine!!
      Men jeg lurer på hvordan du klarer å få bildene så klare? jeg får det ikke til. Hvordan redigerer du bildene dine?

    5. For noen fantastiske bilder, dette gjør bare at jeg savner sommeren enda mer enn det gjorde fra før av. Du en helt fantastisk og nydelig person Marthe. Fortsett alltid med den søte positiviteten din.

    6. Du har uten tvil den beste stilen eg vett om! Rart og tenka på at bare av å lesa bloggen din så blir eg i godt humør, fortsett og vær som du e nå! Ha ein fin dag videre Marthe 🙂

    7. Skjønner ikke hvordan du skal klare å bli dobbelt så flink, du er jo allerede en perfekt blogger spør du meg. Fine antrekk, så dem i jula da du ikke blogget så ofte, satt og så i arkivet ditt 🙂 Haha, jeg høres vel ut som en stalker nå

    8. Klarer ikke engang velge meg ut en favoritt! Jeg elsker alt, jeg! Du er så ufattelig vakker og flink, Marthe, og jeg skjønner ikke på hvilke måter du kan bli en enda bedre blogger! Syns du gjør en strålende jobb, både med skrivingen og fotograferingen 😀 Jeg digger virkelig UNIF-jakken (?) din, den blå skinnjakken! Den er så tøff og fin på samme tid. Hadde det ikke vært for at jeg ikke bor hjemme lenger og har masse andre ting å betale, så hadde jeg helt klart bestilt meg den 😀 <3

    9. Jeg elsker elsker elsker elsker elsker elsker deg!!! Du har verden råeste stil og fortjener å komme i moteblad, vinne priser og so-on! Leser bloggen din hver dag! Har du noen gang vurdert å begynne å jobbe i moteblad? f.eks. COSTUME osv?

    10. Kunne du la lagt ut et innlegg hvor du viser forskjellige hårfrysyrer som du pleier å bruke? 🙂 utenom hestehale da, hehe. Skjeldent du gjør det, og du har så mange fine hårfrisyrer, og vil prøve noen av dem! Men vet ikke hvordan jeg gjør det.

    11. Synes at sånn du tok bildene dine før var finere.Nå blir det litt for “dramatisk” for min del, men du er fremdeles kjempefin og har den kuleste stilen!

    12. Herlighet for en inspirasjon det er å se alt dette! 😀 Fulgt bloggen din i over et år nå, og flere år håper jeg virkelig det blir. Tror mitt nyttårsforsett i år vil være å kle meg litt modigere og få en finere garderobe. Kunne dykket i din og du ville aldri sett meg igjen, haha. Håper du har hatt ei god jul og for et supert år i 2013! 🙂
      Også må jeg jo bare si hvor utrolig pen du er og at du har en perfekt stil 😀

    13. er egentlig ganske urettferdig at du har fått den egenskapen at du ser helt fantastisk flott ut på alle bildene som blir tatt av deg. har fulgt bloggen din lenge og har ikke sett 1 bilde der du ikke er fin!! det skal mye til 😮 også har du bare den fineste stilen jeg vet om, og på hvert bilde skiller du deg ut med dine unike og fine plagg 🙂 skjønner godt hvorfor runwaydreamz bruker bildene dine på instagram!!

    14. Lurer fortsatt veldig på hvor den hvite kjolen på det øverste bildet til venstre er fra? 😀
      Skjønner ikke hvorfor ikke du ligger øverst på topplista, bare stå på! Du er best!

    15. du marthe ?? jeg har ett lite sppørsmål til deg ! 😀 jeg kan huske at du en gang linet alle skoene dine opp på gata og knipsa bilder av alle sammen, folk stirra osv. Men jeg synst du har så fantastisk mange fine bukser ! så kan du gjøre det samme med buksene dine ?? du trenger ikke å gjøre det ute med tanke på at di vil bli skitne og sånt ! men kan du ikke berre finne frem alle buksene dine og knipse di og legge ut ?? og favoritt buksene dine kan du skrive hvor di er fra og ??
      uff… dette ble en lang kommentar men jeg vil så gjerne se alle buksene dine, stå på marthe du er farlig fin og er forbildet mitt x1000 !! 😀 <3 please gjør det, hadde satt stor pris på det 😀 <3

    16. Du må virkelig være den fineste jeg vet om! Du og bloggen din er en stor inspirasjon for meg! Herregud, for noen antrekk! Jeg har sagt det før, men sier det igjen, takk for at du er den du er Marthe!

    17. Malene: Åh, det var jo en kjempegod ide Malene! Det kan jeg gjøre vet du 😀 Jeg har nok ikke så mange bukser som du tenker, men jeg har jo noen 🙂 Jeg er ganske flink til å gi bort de buksene som jeg ikke går like mye med slik at jeg aldri får et proppfullt klesskap, men jeg har enda noen igjen så det skal bli 😀
      Silje Pauline: Den er fra http://www.thetrendboutiqe.com 🙂
      helene: Åå <3 Tusen takk Helene 😀 Du er så god!
      Hedda: Jeg tror jeg har middels 🙂 Verken tynt eller tykt 🙂
      Maya sol: Tusen tusen takk Maya! Herlighet for en fin tilbakemelding. Håper du henger med gjennom hele 2013 også 😀
      Helen: Det kan jeg gjøre! Ingen problem 😀
      Amanda: Nei det har jeg ikke tenkt over, men det er absolutt noe som ville vært kjempemorro å prøve ut! 🙂 Jeg har bare aldri tenkt at det er aktuelt. Man må vel være journalist for den slags tenker jeg? 🙂
      Frida: Tusen takk for gode ord Frida. <3 Flink du er til å legge igjen gode tilbakemeldinger. Setter stor pris på det! 🙂
      Ida: Jeg tror det er portrettlinsen min som gjør susen. Den er virkelig helt fantastisk! Nikon 50mm 1,4 heter den 🙂 Er lyset ute godt nok så redigerer jeg ikke bildene i det hele tatt. De blir så gode. Men nå om vinteren så forsterker jeg som regel kontrast og lysstyrke i windows live gallery. Det helt enkle redigeringsprogrammet som følger med på de fleste dataer fra før 🙂
      Tusen tusen takk alle sammen! Fy søren så hyggelig det var å våkne opp til dette kommentarfeltet. For en positiv gjeng altså! <3 Takk for i år! Håper dere er klare for å følge meg i enda et år. Jeg har nemlig ingen planer om å gi meg enda 😀
      Til alle dere som lurer på hvilket kamera jeg bruker: Jeg har Nikon D3000 og portrettlinsen Nikon 50mm 1,4 🙂 Kjempefornøyd med dette utstyret. Jeg har mer utstyr enn dette, men det er kun dette jeg bruker til antrekksbilder og bloggbilder generelt 🙂

    18. Wow, du har virkelig peiling når det kommer til kombinasjon! 😀 Blir veldig inspirert, men kommer aldri til å ha så masse utvalg som du har 🙂
      Ha en fin dag!

    19. heii. 🙂 Hvor har du kjøpt de svarte buksene med hvite perler og stener? Du har en hvit jakke til buksen på bilde:)

    20. Digger bloggen din, stilen din og absolutt byen du bor i!
      Jeg liker bedre de gamle bildene dine jeg, hvor kameraet var rett, og kanksje en gang iblant litt på skrått istedet for nå hvor det ser ut som du flyr fra side til side når en scroller nedover!

    21. Du har helt rååå stil, å hvis æ kunne ha valgt mellom alle klesskap rundt om i verden så hadde æ nok valgt ditt! Antrekkan dine funke hver gang, å æ blir like sjalu hver gang æ ser dem!

    22. Du har helt rååå stil, å hvis æ kunne ha valgt mellom alle klesskap rundt om i verden så hadde æ nok valgt ditt! Antrekkan dine funke hver gang, å æ blir like sjalu hver gang æ ser dem!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg