Aller siste dag av 2012





Ja tenk det dere! Aller siste dag av 2012 er her. Snart går vi inn i et nytt, og friskt år. Jeg kunne ikke vært mer klar. Sitter proppfull av forventninger! Jeg er så klar for å gjøre 2013 til et av de beste årene i mitt liv. Akkurat som jeg gjorde med 2012. Jeg har mange store valg forann meg dette kommende året! Jeg vil blant annet prøve meg på et nytt studie som jeg håper vil passe meg bedre enn det forrige. Men utenom jobb og skole skal livet nytes! Jeg har allerede to reiser planlagt. Flere skal det bli, og jeg vil mer enn gjerne ta dere med på disse turene gjennom bloggen. Nytt år, nye muligheter! Er dere klare?

Som årets siste morgen-innlegg vil jeg dele noen av de siste bildene jeg har fått tilsendt! Jeg får ikke delt alle ettersom det er blitt vanvittig mange og flere av dem er noe like, men jeg vil likevel igjen takke alle og enhver for at dere tar dere tid til å lage et lite stykke kunst til meg. For meg blir det faktisk det! Det bildet som får flest stemmer blir 2013’s første header. Nå lengter jeg nemlig etter en forandring!


Laget av Camilla Lyding


Bilde laget av Dilara


Disse tre er laget av www.amaliechristofferseeen.blogg.no


Og dette er laget av www.passion4photos.blogg.no

Ønsker dere en flott mandag. Vi skrives igjen om litt!

79 kommentarer

Siste innlegg