My christmas gifts

NÅ er jeg tilbake dere! God morgen, og GOD HELG! Jeg har endelig fått knipset bilder av noen julegaver og tenkte jeg skulle fortelle dere om absolutt alle gavene jeg fikk i år. Dere er så nysgjerrige på hva jeg har fått i år. Åh, bare se så mange herlige produkter som lå under treet denne julaften! Jeg fikk en hel hau av både sminke, godluktende dusjsåper fra Body Shop, kremer, og favorittsettet mitt til hår.

Jeg fikk penger, og utroolig mye fint til leiligheten! Hele fire sett med Hardagerbestikk! Både hverdagsbestikk, biffbestikk, dessertgafler og dessertskjeer. (Gale besteforeldre). Så fikk jeg tre digre Hellstrøm kokebøker, alle Twilight filmene, Istid 4, blondetruser i massevis, nye joggesko i merket Asics, Vero Moda gavekort, Rosendal pepper og saltkverner, Kappelaken, et tacosett, en bjørn borg pysjbukse, litt klær, greengate, en diiger fårikålsgryte, og en helt herlig farmengenser! Dere skjønner vel hvilken jeg mener? Genseren som alle farmen deltakerne gikk med under hele oppholdet. Hihi, elsk! Ja så fikk Jonas og jeg en fellesgave fra foreldrene hans noen uker før jul.. Vi fikk en fryseboks! Gale svigerforeldre..

 
 

Og av Jonas og mormoren hans…

Et nettbrett! Mihiii!

49 kommentarer

Siste innlegg