Toppblogger med egen nettbutikk

Det er nesten blitt en trend blant toppbloggere å lansere nettbutikk nå. Jeg synes det er flott jeg! Det er godt at noen av de store bloggere tar litt ansvar og hjelper motenorge litt på vei. Denne uken lanserte også en av mine herlige venninner sin egen nettbutikk. Mange av dere vet nok hvem jeg snakker om?

Gode, flinke, og spreke Kristina Andersen har etter mye planlegging og arbeid endelig lansert nettbutikken sin www.getsporty.no. Merker jeg blir litt stolt over henne jeg! Kan hun, så kan vel jeg også? En dag sier jeg bare.. Det fine med Kristina sin butikk, er at dere her finner treningstøy! Både til kvinner og menn. Selv har jeg allerede bladd meg gjennom alt sammen og bestilt noe nytt til “sportyskuffen”. Jeg har jo avslørt at jeg skal bli sprek på nyåret så nå må treningsgarderoben fornyes. Jeg er eier av èn eneste sportsbh, og den har jeg hatt siden sikkert 2006.. Haha, sånn kan det gå.


Det tok litt tid før jeg klarte å bestemme meg, men jeg falt til slutt for omtrent alt jeg fant i denne nydelige lys lilla fargen. You did good Kristina! Stor applaus til godjenta fra sør. Du har all grunn til å være stolt over deg selv! Anbefaler dere alle å ta en titt på den splitter nye nettbutikken.

Ta dere en shoppingrunde HER vel!
Dere kan også klikke på bildene for å komme til varene.

13 kommentarer
    1. hun har vært så sinnsykt flink, det er faktisk sykt! kjenner jeg og er stolt av henne, selvom jeg ikke kjenner henne 🙂 dere to må forresten møtes oftere, siden er så gøy når mine to favorittbloggere henger sammen og så bra at begge dere to bor i samme by som meg!! 😀

    2. Har du kåret vinneren av den Daniel Wellington-klokken? Du hadde en konkurranse for en stund siden der vi kunne vinne en valgfri klokke derfra:)

    3. YEEY!
      Ok, dette er flaut..*kremt, kremt*, men kunne du tenke deg å ta en liten tur innom bloggen min?
      Jeg er relativt ny på bloggfronten, men jeg har skrevet en god del leserinnlegg tidligere.. I tillegg er jeg veldig glad i å ta bilder. Bloggen min er ikke kun en såkalt “rosablogg”, selv om jeg også skriver om min hverdag og legger ut bilder av antrekkene mine. Jeg liker å tro at den inneholder litt for alle og enhver..! Ha en fortsatt fin dag.. Haha :):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg