Fornyelser i skattekammeret

Før jeg satte i gang på kjøkkenet i dag, var jeg en liten tur på Sørlandssenteret for å handle inn ingredienser og litt venninne-julegaver. Dessverre klarte jeg ikke å motstå smykkeveggen til Bikbok da jeg så at de hadde 50 % på omtrent alt sammen! Typisk meg.. Så da ble det noen fornyelser i skattekammeret mitt også i dag. Tenkte bare å vise dere hva som fikk bli med hjem. Det gleder forresten mitt hjerte å se at snøen har begynt å dekke bakken igjen. Da blir det forhåpentligvis litt lysere også!

 
 

Det øverste smykket betalte jeg 50 kroner for på 50%, og kors smykket kostet ikke mer enn 30 kroner! Øredobbene tror jeg kom på 65 på 50%. OG SE HVA JEG FANT! Jeg trodde jeg hadde fått tak i den aller aller siste genseren, men jammen hadde vi enda en igjen i hvit! Også i min størrelse til og med! Det må nok ha vært skjebnen at denne skulle bli med meg ja.. Genseren koster 259 kroner og er fra Vero Moda.

*GLIS!* Gjett om den skal på med en gang da?
Oppskriften kommer i morgen tidlig. Nå skal det jobbes!

37 kommentarer

Siste innlegg