Innkjøp avslørt


Genser til 260kr

Mange av dere spurte om jeg ikke kunne vise hva som skjulte seg i de to digre Vero Moda posene fra gårsdagen. Det kan jeg selvfølgelig! Her kommer ihvertfall litt av det. Genseren fra bildene over tror jeg nesten ble utsolgt på dagen, så den jeg fikk med meg hjem var faktisk den aller siste vi hadde igjen. Ikke rart, for fy søren så flott og GOD den er. Siste genseren var i XL, men utrolig nok satte den helt perfekt på! Dere får se i dagens antrekk.. Bildene er allerede knipset til dere!


Bare en liten sniktitt av en kjole om fikk bli med hjem! Koster 360kr. Skal vise den på senere!


Splitter nytt smykke til 160kr.


Jakke til 300kr.

Kjolen kan jeg vise dere på litt senere! Genseren kommer på i dagens..
Alt er selvfølgelig fra Vero Moda. Har vi ikke mye fint?

44 kommentarer

Siste innlegg