Ukens julegavetips!

Her kommer ukens julegavetips! Hos www.dermateket.no får dere nå kjøpt Sebatian Volupt serien på 25%, og flaskene er i 1000ml. Større enn dusjen! Haha, neida men de er digre og det fine med det er at de varer så lenge! Flaskene koster nå 329 kroner. Kanskje noe å klikke hjem som julegave enten til deg selv, en venninne, en søster eller mor? Passer perfekt for dere som sliter med et flatt, og livløst hår.

Selv sliter jeg med lite volum og må derfor bruke spesialshampoer som denne for å ikke ha det nyvaskede håret klistret til ansiktet. Flatt hodebunnsklistret hår er kanskje mitt verste mareritt. Jeg grøsser bare ved tanken! Dermateket har ikke bare disse variantene på tilbud, men også mange andre digre hårpleieflasker i Sebastian merket. Verdt å ta en titt, dere som enda ikke er i mål med julegaveshoppingen! 

Shampoen fås kjøpt HER, og balsamen HER

              Annonse

20 kommentarer
    1. noe av det aller beste jeg vet om å få til jul er produkter til håret! hvis det er en ting jeg er nøye med så er det å passe på håret mitt og alltid ha det rent 🙂 så shampoo og balsam blir det forhåpentligvis masse av til jul, allerede fått i kalenderen!

    2. wiiiiiiiiiiiiiiiii, så deg akkurat på Sørlandssenteret 🙂 Du er bare såååå pen! Jeg så deg utenfor Apotek 1, du var i telefon så jeg gikk ikke bort til deg ;(Jeg sto der med brunt høyt hår 🙂 Kanskje du så meg??? 🙂 BTW, elsker bloggen din! 🙂 <3

    3. Jeg tenker mye på hva som kommer til å skje den 21 Desember.. Jeg har lyst å høre din mening om det! Hva tror du kommer til å skje, tror du Jorda kommer til å gå under? hadde blitt glad om du kanskje hadde skrevet et innlegg om det 🙂

    4. Haha jeg så på den siste outfiten her i sted, bak der, er hytten til våre familievenner, den hytten som du kan se i bakgrunnen!

    5. Hei Marthe!
      Er innom bloggen din hver dag, og synes du er kjempeflink! Jeg er dessverre ikke så flink til å kommentere, men du må vite at jeg setter så stor pris på innleggene du skriver. Du er en stor inspirasjonskilde for meg!
      Lurte på om du har twitter? Isåfall, hva heter du der? 🙂
      Hilsen Lisa.

    6. Hei Marthe ! Jeg bare lurte på hvordan det går med one tree hill tittingen nå i juletida ?? Har du fått sett noe mere , det er såååååå bra 🙂 ps elsker bloggen din ! DU er SYKT pen !

    7. Hei 🙂
      Vet du om sørlandssenteret har åpent på søndag?
      Og isåfall de fleste butikkene også?
      Tusen takk visst du svarer, jeg kunne ikke finne noe på nettet om det.

    8. Kirsti: Ja alle butikkene på senteret har åpent på søndag 😀 Jeg jobber nemlig! Hehe 🙂
      Nina: Hei Nina! Vet du hva, jeg har ikke fått tid. Det er litt skammelig, men jeg har ikke det. Jeg skal nok ta det igjen, men nå i julen blir det mest lesing hvis det i det hele tatt blir tid til det! <3 Men jeg er absolutt ikke lei og kommer til å ta alt igjen på nyåret 😀
      Lisa: Så hyggelig å høre Lisa! Tusen takk for en kjempefin kommentar 🙂 Jeg har ikke Twitter nei. Jeg tror jeg hadde det en gang, men jeg forsto som vanlig nada 😀 Hehe!
      Benedicte: Ingen dum idè! Det skal jeg faktisk gjøre en liten research på og se om ikke jeg kan få til noe. Jeg behøver nemlig noen forhåndsskrevne innlegg frem mot jul nå ettersom jeg jobber hver dag! 🙂 Takk for tips!
      Gjermund: Å så hyggelig 😀 Hehe! Nå måtte jeg virkelig tenke meg om, om jeg hadde vært på senteret nylig. Og det hadde jeg jo! Du måtte bare kommet bort. 😀 Du får komme bort og hilse på neste gang. Det blir nok ikke siste gang du ser meg der. Sørlandssenteret er mitt andre hjem det vet du 😀

    9. Tusen takk for svar Marthe =)
      Jeg følte ikke jeg fant noe på nettsiden som sa 100% at senteret var åpent =P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg