Avhengighet

Jeg deler vanligvis ikke youtubevideoer på bloggen, men nå blir jeg bare nødt til å lage et helt innlegg bare om disse jentene. Jeg er stupforelsket i en gruppe fra X factor USA. Kanskje spesielt Camila Cabello som synger som nummer 4 i første video under her. FY søren for en stemme. Sykeste jeg har hørt noen sinne. Jeg så denne videoen for første gang for et par uker siden og siden har jeg både googlet og youtubet Camila Cabello som tidenes freak. Heldigvis gikk gruppen videre og nå dukker det opp nye videoer for hver uke. Programmet går også på tv, men vi henger jo som alltid litt etter her i Norge. 

 

Jeg får ikke gjort noe som helst pga disse flinke jentene!
Flere som er glade i denne jentegruppen?

48 kommentarer
    1. jeg la også ut ett innlegg av de men følte for å ta de vekk igjen, siden det ser så stykt ut på en blogg hehe, men ja jeg trodde aldri jeg kom til å like en jentegruppe igjen etter spice girls men de der tar kaka!! mine favoritter. og enig med deg ang ho kamila!!! <3
      FRELST!!

    2. by Adina: Ikke sant! Jeg synes det ser så stygt ut med youtube innlegg, men jeg er jo helt nødt til å dele disse videoene. Flotte jenter med helt farlig fine stemmer. 😀

    3. Heia;)
      Jupp jeg sitter hver uke og ser på nye videoer fra denne gruppa;)Camila har en helt syk stemme så må jo følge med;)
      Du burde også sjekke ut samantha jade som for en uke siden vant x factor australia ;:) Sanger som heartless, hennes nye singel what you done to me, take a bow og break even;)
      Hilsen en fast leser;)

    4. Jeg har også fått helt hekta på denne gruppen! De er kjempeflinke, og spesielt hun ene jenta som du snakket om! Får gåsehud når jeg hører henne:)

    5. ELSKER dem!! De er så fantastisk flink, de kunne blitt utrolig store:D Elsker elsker elsker Camilla, hun kan gjøre hvilken som helst sang til sin egen!

    6. Jeg er også helt hekta på x factor usa!! elsker fifth harmony, endelig en skikkelig gruppe hvor alel kan synge! hero og impossible er favoritteen! 😉

    7. Helt fantastiske! Har fulgt med på hver episode fra starten. Ekstremt misunnelig på de vakre stemmene!

    8. Åå, jeg vet! De er så sykt flinke! Så tilfeldigvis på akkuratt den episoden på TV når de sang, og bare “wooow!”. Haha 🙂

    9. Da må jeg bare spørre: har du sett Carly Rose Sonenclar?? Hun er helt insane. Spesielt på audition (der hun synger Feeling good), og hun er helt RÅ også på den one-on-one med Britney (hun synger Brokenhearted). Beste jeg noen sinne har sett!!!

    10. Jeg har sett den før, du aner ikke hvor mange ganger! Elsker Camilla Cabello, googlet henne også når jeg hørte henne, haha!

    11. Åh, nå har jeg søkt på alle navnene dere har nevnt her og er enda mer avhengig! Fy søren. Nå må jeg bare se å få lagt end dataen før jeg ikke får gjort noe som helst! 😀

    12. hahah har gjort akkurat det samme som deg! og elsker camilla! haha. Her om dagen satt jeg å leste til eksamen, og skulle bare høre dem synge a thousand years…plutselig hadde det gått over en time!

    13. De er utrolig flinke! Har følgt med på dem lenge! Bare så lenge de vinner, så blir det PERFEKT! Synes Camila er den flinkeste jeg og!♥

    14. wow, så utrolig flinke! hun camilla var jo dødsflink til å synge 😮 føler xfactor i usa har så mange fler skjulte talenter enn i norge!! 🙂

    15. helene: Ikke sant! Nivået er noe helt annet der 🙂
      Jeg har søkt opp alt som er mulig av både Carly Rose og Samantha Jade og er frelst av dem begge 😀 Skulle gjerne sunget slik selv!

    16. Jeg har følgt med siden første episode av x factor USA, du kan jo se det på nettet dagen etter 🙂
      Jeg ELSKER fifth harmony!! Har digga dem helt siden de ble satt sammen, stemmene deres er jo utrolig fine! Håper de vinner!

    17. er kjempeglad i fifth harmony, men carly rose sonenclar er helt klart favoritten! var også veldig glad i jillian jensen og jennel garcia(begge har gått ut) fra samme sesongen!

    18. du må høre amalie øvstedal, hun er en 16 år gammel jente fra Molde. hun er super flink. Det er verdt å høre!!!!

    19. Åååååååå! dei va superflinke! Nei no fikk du meg me hekta!! No klarer ikke ej gjør nokka fornuftig blir sittende å høre på disse jeg resten av kvelden…..

    20. Shitt ;O ja de var drit flinke, herregud ble helt sjokka når jeg hørte dem synge nå, fikk gåsehud å greier. Enig med deg at hun nr 4 på den første videoen var flinkest 🙂

    21. Nå har jeg sittet våken halve natten å sett på alle fremførelsene deres…. Du har ødelagt døgnrytmen min med denne gruppen marthe!!! hahah

    22. Søk på Team Starkid på youtube! De lage skuespill, musikaler og kortfilmer, og har ordnet alt selv. De er superflinke! (Darren Criss fra glee er med)

    23. Carly Rose Sonenclar er den sykeste! Fysøren, auditionen hennes ga meg gåsehud en uke etter på! Jennel Garcia sin audition burde du også høre, hun er knall flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg