I’M A SWAN

 

Marthe:
Blir du ikke litt flau av å gå med meg?
Jonas: Hvorfor det?
Marthe: Jeg ser jo ut som en svane..

Jonas: Må vi egentlig vanne juletreet?
Marthe: Hmm.. Vet ikke.
Jonas: Google det!

Jonas: Vet du hva?
Marthe: Nei.
Jonas: I går satte jeg og så på one tree hill og brettet klær hele kvelden. Jeg tenkte bare fy ****.

Det var dagens tre små gullkorn! Juletremysteriet fant vi ut av samme dag som vi kjøpte treet, men om det måtte vannes eller ikke googlet vi faktisk. Haha! Treet hadde jo ikke vann da vi kjøpte det, så hvordan i all verden skulle vi vel vite det? Hadde aldri vannet det om ikke Jonas spurte. Jeg har allerede planlagt å kjøpe nytt tre i midten av desember når det vi har nå sikkert er halvdødt allerede.

Til noe helt annet! Hårsituasjonen min er like kritisk som brynsituasjonen min var for to dager siden. Heldigvis har jeg fått fingeren ut og bestilt time til striping i morgen tidlig. Håper lysten til å ville ordne håret kommer tilbake så fort glansen er tilbake! Denne gang skal jeg bli litt mørkere. Det er jo vinter! 

  


Vest fra Gina Tricot, bukse og genser fra Bikbok, Sko fra Nelly, veske fra Kappahl

43 kommentarer

Siste innlegg