Dekket i Vero Moda

Nok en dag er jeg heldekket i Vero Moda! I dag tror jeg jammen meg at jeg må handle med meg hjem litt mer Vero Moda klær etter jobb. Jeg blir så fristet av å omgås alle de fine klærene hver dag!

Jeg jobber til sent i dag også, men vi skrives igjen så fort jeg er hjemme. Ønsker dere en veldig fin dag så lenge. Nå skal jeg hive i meg verdens beste hjemmelagde pizza. Flinke samboeren har laget!

 
Hele antrekket er fra Vero Moda bortsett fra skoene som er fra Nelly.

Svarene på kommentarene deres kommer også i kveld!

43 kommentarer
    1. antrekket var sinnsykt fint, gud så mye fint de må ha inne på vero moda for tiden! er ute etter noe nytt tøy, for klesskapet mitt trenger en oppgradering. da er vero moda en butikk jeg gjerne vil shoppe hele garderboen min i, så mye fint 🙂 kos deg kjempemasse på jobb, fineste deg! håper dagen på jobb blir like fin som den pleier<3

    2. Johanne: Tusen takk! <3 Hyggelig å høre Johanne 😀
      Elise: Ja det skal jeg! Kommer du innom? 😀
      Amalie: Vi har vært sammen i 3 år og snart 1 måned. hoho 😀 Full kontroll!
      helene: Tusen takk Helene! Og du må komme innom snarest! 😀 Ha en super torsdag selv. Det fortjener du 🙂
      Caroline og Inger: Tusen takk! Eelsker denne buksen. Går i den hele tiden. Hehe. <3

    3. Elsket hele antrekket, likte veldig godt hvordan du satte sammen fargene, det var kjempe fint. Og frisyren din var utrolig fin, kan ikke du vise oss hvordan du setter/lager den frisyren, blir veldig takknemlig! 🙂

    4. Ååå, så utrulig fin stil! Den kunne eg godt hatt også, men eg har ikkje så mykje penger til å handle på vero moda.. 🙁 Men elsket buksa og skona!
      Du er nydelig!

    5. Så fint antrekk! 🙂 Buksene var skikkelig stilig =) Klarer du å gå en hel arbeidsdag i slike sko forresten? Føttene mine truer med å hoppe av bare jeg trasker rundt i tre timer på mine (høyt elskede, men noen ganger hatede..) JC! :p
      ♥ Lizbeth Osnes – Behind the scenes. Min hverdag med mine interesser, og lidelsene anoreksi og angst.

    6. Du er såå utrolig pen og blir kjempe innspirert av å lese bloggen din!!:) Lurer bare på om skoene fra nelly er i normal størrelse eller om man må gå opp en størrelse eller gå ned en? Veldig fint antrekk!:D

    7. Du burde roe ned all den shoppingen din! Du kjøper jo noe omtrent hver dag. Du har kanskje råd til det, men ja. Fullstendig latterlig!

    8. Hei Marthe! Jeg har fult med på bloggen din en veldig og stund nå, men aldri lagt igjen en kommentar på bloggen din. Derfor, synes jeg det var på tide å legge ifra meg en liten hilsning til deg, og fortelle litt hva jeg synes om bloggen din. Det kan hende det blir litt langt, så skjønner vist du velger og ikke lese alt. Men, hadde satt stor pris på om du faktisk leste det, for det er jo deg jeg skriver til nå 🙂
      Du er en skikkelig mote-ikon for mange som ikke tørr å slippe seg løs helt. Synes det er utrolig kjekt, at en som deg kler seg akkurat slik man føler man vill, og i tillegg er stolt av det! Jeg synes det er kjempeflott å lese om anbefalinger av sminke og hårprodukter, og det ha jo du blogget litt om innimellom. Jeg synes du sminker deg og fikser deg så pent på håret, det er liksom så proffosjonelt. Du kan jo kanskje lage en video der du fikser deg «fra begynnelsen»? Med hår og sminke og hele pakka. Hadde vært supert!
      Jeg synes jo det er utrolig gøy å tenke på at du faktisk ha dette som en slags jobb (i tillegg til den klesbutikken da) Og det er jo kanskje noe alle hadde satt pris på om man fikk muligheten. Du er så utrolig heldig. Har lest bloggen din såpass lenge at jeg har fulgt deg med på diverse turer i verden. Er så ekstremt gøy å lese når du er på ferie! De beste bildene kommer jo helt klart derifra 🙂
      Og, kjæresten din er til å smelte av. Så utrolig skjønn. Kjekk er han i tillegg. Aahh, heldiggris! Alle burde ha en som han, han virker jo som den snille fyren. Han gir deg jo blomster og gaver stadig vekk, han hjelper deg med outfit-bilder, og han blir med deg på shopping. Perfekt.
      Du er en veldig inspriasjonskilde. En inspirasjonskilde som mange kanskje har lagt merke til. Du er en utrolig flott kvinne, Marthe. Du kler deg og sminker deg som en proff. En super jobb og en perfekt kjæreste. Elsker å lese bloggen din, for du gjør en så bra jobb.
      Foressten, antrekket ditt for idag var kjempepent! Alt fra Vero Moda, haha, så gøy!
      -Caroline

    9. kjempe fint antrekk ! 🙂
      jeg har spurt om dette før men da var du ikke på jobb 🙁
      skal du på jobb på lørdag ? 🙂

    10. Älskar din Outfit!,du ger mig så otroligt mycket insperation Marthe!.Älskar din blogg har följt dig sen ett år tillbaka och än har jag inte tröttnat.

    11. Kjempe fint! Men det er en liten ting jeg lurer litt på. Jeg har sett deg noen ganger på Vero Moda på sørlandsenteret. Og Jeg har sinnsykt lyst å gå bort å klemme deg og ta bilde meg deg! Men jeg tørr ikke helt.. Er det veldig normalt at mange vil ta bilde meg deg? Det er vell det da. Og liker du at folk vil ta bilde med deg? Eller syntes du det er litt teit? Forresten så er du suuperfin ! <3

    12. Becca: Tusen takk! Åh, jeg vet ikke hva jeg hjalp deg med, men baare hyggelig 😀 Hehe!
      Kaja: Tusen takk! Å, du må bare komme bort. Det kommer bort flere lesere hver eneste dag som vil ta bilde og det er kjempehyggelig 🙂 Alltid hyggelig å hilse på leserne mine og se hvem det er som skjuler seg bak statistikkens tall 😀
      Fanny: Så hyggelig å høre! Tusen takk <3
      Lisa: Jeg jobber ikke på lørdag, men i morgen! 🙂
      datahjarte: Tusen takk for det 😀
      <3: Åh, herlighet. Det må være månedens beste kommentar. Tusen takk Caroline. Her var det mange fine ord å ta inn 🙂 Så hyggelig å høre at du setter så stor pris på bloggingen min. En video av hvordan jeg sminker og steller håret bør ikke være umulig å få til! Jeg har prøvd å videoblogge noen ganger i det siste, men jeg blir så flau over å se på meg selv at jeg sletter videoene før jeg får lagt dem ut! Haha, huff <3 Men jeg prøver igjen og igjen 🙂 Jeg er så takknemlig for å ha Jonas. Uten han ville det aldri blitt gode bilder, så der skal han få all ære. Både i dag og i går kom jeg hjem til en STRØKEN leilighet etter jobb. Jonas hadde fikset 😀 Blir så glad av sånt jeg. Igjen, tusen takk for en superfin kommentar. Jeg håper du fortsetter å følge meg i lang tid fremover. Satte stor pris på at du valgte å legge igjen noen fine ord 😀
      Amanda: Hehe, sjalusi på gang?
      Anniken: Disse er helt normale i størrelsen, men jeg tror ikke de selger dem lengre? Jeg kunne ikke finne dem ihvertfall :/
      Jenny: Den koster 399 hvis jeg husker riktig 🙂 Den er så fin! Vi har den inne enda på Sørlandssenteret ihvertfall. 🙂
      Camilla: Siden kjolen er så mye og så blå, ville jeg kjørt noen sorte pumps med en sort clutch til 🙂 Ellers tror jeg fort det kan bli litt mye. Lekker kjole! 😀
      Anna: Har du sett det innlegget som er ganske nytt om "steg for steg" for min favorittfrisyre? For det jeg gjør der er akkurat det samme bortsett fra at her legger jeg alt håret til slutt på en side og surrer litt hår rundt som et strikk slik at det blir en sidehestehale. 🙂 Innlegget jeg mener ligger i kategori "Sminke og hår" i sidemargen til høyre her på bloggen.
      Martine: Jeg har lagt ut oppskriften før faktisk 🙂 Jeg tror jeg la den ut sent i sommer. Du finner den i matkategorien i sidemargen til høyre her på bloggen 🙂
      Tusen tusen takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen i dag. Dere er så gode. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg