Det er kjolesesong!

Her kommer kjoleinnlegg nummer 2! Jeg lovte at jeg skulle følge godt med fremover og tipse dere så fort jeg fikk øye på noen nye, lekre festkjoler. De aller fleste av oss er nå på leting etter både julebordskjoler, julekveldskjolen, og selveste nyttårskjolen! Under finner dere de aller nyeste variantene fra nett og denne gang har jeg prøvd å også få med noen lange, mer elegante varianter blant de korte, glitrende partykjolene. Håper dere finner noe som faller i smak. Det gjorde mildt sagt jeg. MIHII!

1  2
3  4
5  6
7  8
9  10
1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER, 10 HER

Jeg synes de fire nederste kjolene her er like fine jeg. Hvorfor gå for de dyre variantene når man kan kjøpe noe nesten likt til halve prisen? Hva ville dere gått for her? Billig eller dyrt? Jeg ville lett valgt både 9 og 13 fremfor kjole nummer 11 til dobbel pris. Jeg elsker at Nelly har så mange alternativer!

11  12
13   14
     11 og 12 koster 1195kr og fås kjøpt HER, 13 koster 399kr HER, og 14 koster 499kr til HER 

(affiliateslenker)

28 kommentarer

Siste innlegg