Antrekk – 19.11.12

Tjo hei! Jeg har vært på farten helt siden i dag morges. I går kveld skrev jeg en lang handleliste og i dag sto Jonas og jeg tidlig opp for å gå til innkjøp av alt sammen. Jeg har blant annet kjøpt ingredienser til årets første julekaker. Jeg skal bake kakemenn i løpet av kvelden tenkte jeg! Jeg har ikke oppdatert mat kategorien på en veldig lang stund nå, men det er rett og slett for å lade opp til desember når julekaker og konfekt skal bakes! Håper dere er klare for litt oppskrifter. Julemusikken skal stå på full guffe i kveld, og jeg skal virkelig bake med hele sjela! Har gledet meg så til å komme i gang.

 
Bukse fra Bershka, Genser fra Bikbok, Veske fra Kappahl, UNIF jakke og briller fra Nastygal, sko fra Nelly

Har dere noen gode tips til julesanger?

48 kommentarer

Siste innlegg